distonie neuro-vegetativa

20-01-2012
D.C
Nu este medic/terapeut
D.C
Buna ziua, ma numesc Danaila Cristina si, sunt studenta la Facultate de Medicina si Farmacie Galati in anul 3.Vreau sa va spun ca anul trecut am luat niste pastile de slabit (pt ca mi se parea mie ca sunt grasa, desi cei din jurul meu nu vedeau asta).., , dupa care am stat nemancata 2 zile iar a 3-a zi mi s-a facut rau: palpitatii exagerate. negru in fata ochilor, sufocare, si ameteli..am ajuns la primiri urgente cu pulsul 244 bat/ min...m-au stabilizat si mi au dat drumul acasa...am renuntat la pastile imediat.dupa ceva timp au reaparut simptomele si am mers la un cardiolog care mi a pus diagnosticul de tahicardie paroxistica supraventriculara si mia dat sa iau propanolol.am luat un timp dupa care am aflat ca datorita compozitiei lui imi creste K in organism si mai tare apar complicatii.apoi am mers la un neurolog pt ca situatia se agravase si au inceput sa apara dureri de cap si incapacitatea de a-mi mentine capul drept, pur si simplu imi fugea intr-o parte...aici mi s-a pus diagnosticul de snd diskinetic dar in schimb a zis k nu am nimic neurologic.,..., am fost la oftalmolog ca am zis ca poate am probleme de la ochi,..nimic totul e in regula..mi am facut analize- nimic nici aici, au iesit toate bine...am zis sa merg la un endocrinolog ca poate am probleme cu glanda tiroida...am fost la endocrinolog si nu am nimic.glanda e in perfecta functionare...si mi -a dat sa iau Vagostabyl..