dilema

07-08-2010
llandreea
Nu este medic/terapeut
llandreea
Aceasta este a patra luna in care iau anticonceptionale, am foarte multe simptome ciudate, am facut sex in prima zi dupa ce am luat prima pastila in aceasta luna si din bliseul anterior penultima pastila am luato cu jumate de ora mai tarziu, sunt in a 14-a zi de la ciclu iar de 1 saptama am urmatoarele simptome: ma dor sanii din ce in ce mai tare si mi sau intarit si au si crescut, ma ustura si ma ard, am urinari frecvente si ma dor ovarele, mananc mai des ca daca nu ametec si intr-o zi am avut dureri in piept in jurul inimi dupa ce am luat pastila, am facut 2 teste Barza unul in ziua a13a si unul in a16a, dar din cate am citit nu sunt relevante, ca unul sunt relevant trebuie facut cel mai devreme la 21 de zile, sunt inarciata a mai patit cineva asa si sa nu fie
3 comentarii
0
08-08-2010, ora 13:41
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
Ce fel de contraceptive folosesti si de ce a trebuit sa iei doua pilule la jumatate de ora distanta una de alta ?
0
08-08-2010, ora 14:06
llandreea
Nu este medic/terapeut
llandreea
karissa. ma refeream ca luna anerioara luasem penultima pasila cu jum de ora mai tarziu
0
08-08-2010, ora 16:52
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
Pana sa-ti faci alt test de sarcina ar trebui sa verifici tensiunea arteriala [ spui ca ai avut dureri in piept, in dreptul inimii ], si ia si o trimitere la ginecologie...ovare dureroase si urinarile frecvente pot fi semne ale unei infectii urogenitale.
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți