dilema

22-04-2010
myyha
Nu este medic/terapeut
myyha
Bebele meu de o luna si 10 zile, este ragusit, febra nu are, am vb cu pediatra si mi a zis sa i dau panadol baby si vitaminac.Intrebarea mea este ce dozaj sa i dau panadolul copilului.Multumesc anticipat
5 comentarii
0
22-04-2010, ora 13:19
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Pai Pandadol este identic cu Paracetamolul.
Paracetamolul este f. toxic si pt. un adult. La sugari atat de tineri cu atat mai mult.

Dintr-un scandal din trecut:
"· 1500 de pacienti au fost internaţi în spital în Anglia 1971 după ce au luat Paracetamol. Cei mai multi au avut daune şi mai mari în spital din cauta tratamentului ulterior.

Industriile schimba mereu numele la acelasi toxine vechi si nefolositoare (medicamente) ca sa dea impresia ca sunt medicamente noi si "sigure".
0
22-04-2010, ora 15:11
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Ce inseamna la tine "raguseala" ?
0
22-04-2010, ora 16:46
Jaquelinne
Nu este medic/terapeut
Jaquelinne
Dozajul este de 2, 5 ml la 8 ore!
0
22-04-2010, ora 18:54
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Daca toti luati sau recomandati medicamente macar sa stiti pt. ce le luati.

http://www.dr-gumpert.de/html/paracetamol.html
Paracetamol
Definitie:

Paracetamol este un Antinevralgic (Analgetikum) si este administrat contra la dureri.
In plus se foloseste la coborarea febrei.

Numele medicamentelor unde este prezenta substanta activa pe langa Paracetamol:
Handelsnamen
Paracetamol 500 Hexal ®
Ben-u-ron ® 500 mg von Novartis
Benuron ® Captin
Enelfa ®
Gelonida ®
Grippostad ® C
Neopyrin ® forte
Thomapyrin ® C
.
Panadol
si altele.

Ca ar fi indicat la tratarea ragusealii nu scrie nicaieri. Este un antinevralgic care face durerea se nu mai fie simtita. Un anestezic. Mai mult nu este acest medicament.
Nu vindeca nimic si nu scoate secretia din gat care cauzeaza raguseala.
In plus nici nu stiti daca micutul are dureri.
0
23-04-2010, ora 14:22
Geaninaleabu
Nu este medic/terapeut
Geaninaleabu