despre fibrom | Forumul Medical ROmedic

despre fibrom

03-11-2006
simi_br_27
Nu este medic/terapeut
simi_br_27
am o colega pe care care are un fibrom cam mare, dar care nu poate fi operata din cauza altor afectiuni.Am citit tot pe internet in revista sana despre procedeul medical numit embolizare.Daca este cineva care mi-ar putea da mai multe detalii va rog nu ma evitati.Multumesc!
4 comentarii
0
09-07-2007, ora 00:00
bebe81
Nu este medic/terapeut
bebe81
Embolizarea poate fi facuta la Spitalul de Urgenta Universitar Bucuresti la sectia de Angiografie, sunt niste medici dedicati meseriei. Eu acolo am fost si acum am zambetul pe buze.
0
30-07-2010, ora 11:03
Pisoias85
Nu este medic/terapeut
Pisoias85
Prin embolizare i se opreste fibromului administrarea cu sange si el incepe sa se retraga. Din cate am citit embolizarea se face in general pt fibroamele mici adica 6-7 cm. Interventia nu este dificila, se face cu anestezie locala, se introduce o substanta in veda din mana stanga. Am auzit ca sunt ceva dureri de burta dupa interventie.
0
10-10-2010, ora 21:26
flory31.
Nu este medic/terapeut
flory31.
buna seara tuturor! am 31 ani imi doresc enorm de mult sa am primul meu bebe..dar din pacate am fost la un control ginecologic si am un fibrom uterin destul de mare. am fost la 3 doctori si ei imi recomand interventia chirurgicala chiar si eliminarea uterului, daca stie cineva ..un mic sfat...ca se va putea trata pe cale naturala va rog sa ma indrumati.multa sanatate!
0
02-11-2010, ora 16:27
flory31.
Nu este medic/terapeut
flory31.
va rog sa-mi spuneti.cum se citesc raspunsurile.
va multumesc!
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Uter fibromatos - explicaÈ›ii pe înÈ›elesul tuturor