Mi-a aparut o umflatura in zona genitala

11-06-2007
rotarulenuta
Nu este medic/terapeut
rotarulenuta
de 2 zile mi-a aparut llinga organul genital, la incheietura piciorului o umflatura destul de mare, care ma deranjeaza la mers si cind stau jos nu stiu ce poate fi?sa fie furuncul?
24 comentarii
0
11-06-2007, ora 00:00
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Poate fi un ganglion inflamat, insa cauzele sunt multiple, de la o simpla infectie pana la SIFILIS. Cel mai bine ar fi sa te examineze un dermatolog!
0
11-06-2007, ora 00:00
rotarulenuta
Nu este medic/terapeut
rotarulenuta
ce ai vrut sa zici ''de la o simpla infectie pana la sifilis'' cum poate sa apara sifilisul daca eu am contact sexual doar cu sotul meu cu care sunt de 19 ani?as vrea totusi un tratament pe care sa-l incerc pentru ca nu sunt adepta medicilor daci nu voi consulta nici un medic
0
21-01-2010, ora 21:15
corinutza13
Nu este medic/terapeut
corinutza13
Si mie mi-a aparut o umflatura dureroasa si tare in zona anala la revelion, aveam niste bikinei care ma deranjau, as vrea sa stiu daca e furuncul si daca un furuncul poate dura atat de mult ( 3 saptamani), zona e f tare parca as avea o piatra sub piele si ma deranjeaza tot timpul e de marimea unei monezi de 5 bani dar nu cred ca e cu puroi.V-as fi foarte recunoscatoare sa ma ajutati!!
0
23-01-2010, ora 20:01
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Pot fi hemoroizi externi sau un chist.
Ar fi bine sa va examineze un chirurg.
0
24-01-2010, ora 00:04
corinutza13
Nu este medic/terapeut
corinutza13
Va multumesc ca mi-ati raspuns si eu am ajuns la concluzia ca e hemoroid extern desi nu avea culoarea care am vazut-o in pozele de pe net, doar culoarea pielii, asa ca am facut bai de sezut cu marul lupului si m-am dat cu unguent cu galbenele si am stat in pat si am avut noroc ca s-a retras si nu ma mai doare deloc.Multa sanatate va doresc !!!
0
27-01-2010, ora 17:21
corinutza13
Nu este medic/terapeut
corinutza13