chist ovarian

18-08-2008
dealexia
Nu este medic/terapeut
dealexia
acum 2 ani am fost operata de chist ovarian.In urma operatiei am ramas fara ovarul stang si cu cel drept policistic.Am facut pt. 6 luni tratament cu anticonceptionale si ovarul s-a vindecat.Acum 2 luni am facut o radiografie si am din nou un chist de 4 cm.Am fost si la un alt doctor pt. a mi se confirma diagnosticul.Problema mea e ca nu stiu de cine sa ascult.Unul imi zice sa ma operez, altul imi zice sa fac un copil si daca nu imi iese sa ma operez, dar pe mine ma sperie ideea ca o data cu trecerea timpului creste chistul si pierd si ovarul drept.As dori un sfat de la un doctor.Va multumesc anticipat
4 comentarii
0
19-08-2008, ora 00:00
vali_valiy
Nu este medic/terapeut
vali_valiy
Din pacate nu sunt medic dar iti dau un sfat:mergi urgent la un doctor bun si opereaza-te k s-ar putea sa fie mai rau dak stai asa.Si la tine este o problema k tu nu mai ai un ovar si vei ramane mai greu insracinata.Asa k mai bn mergi si t operezi si elimini raul d la radacina.Si eu sunt operata si am ambele ovare scoase din pacate.A fost vina mea k m-am dus tarziu la medic si sufeream si d endometrioza si nu au avut c sa imi mai faca.Consulta un medic bun si multa sanatate.
0
26-08-2008, ora 00:00
alex_mary
Nu este medic/terapeut
alex_mary
am si eu o problema de genul am o scurgere galbuie care nu inteleg de la ce este eu miam facut un papanicolau si mia esit k am un cancer masculin dar de la ce am scurgerea?
va multumesc
0
07-09-2008, ora 00:00
duoll
Nu este medic/terapeut
duoll
am si eu o problema cu ovarul drept...am aflat de cateva luni ca am chist...dar nu stiu ce sa fac...nu pot sa le zic alor mei...mi'e frica sa nu afle ca mi'am inceput viata sexuala...am dureri...si ciclu e neregulat..nu mai stiu ce sa fac ajutati'ma va rog
0
21-09-2008, ora 00:00
arra12
Nu este medic/terapeut
arra12