candidoza...se cauterizeaza?

17-08-2007
c_arinna19
Nu este medic/terapeut
c_arinna19
am fost la ginecolog.mi-a spus ca am candidoza vaginala.mi-a prescris tratament cu difulcon, celebrex, meclon iar dupa terminarea tratamentului mi-a cerut sa merg la cauterizare.ce parere aveti?nu am mai vb cu nimeni despre asta si nu sunt sigura daca ar trebui sa merg sau nu.am mai citit despre candidoza dar niciunde nu a scris de cauterizare.
3 comentarii
0
18-08-2007, ora 00:00
fernanda
Nu este medic/terapeut
fernanda
si eu cred k ma confrunt cu o candidoza.nu am fost la medic pt k imi este jena.am 21 de ani.sunt studenta si nu am intretinut relatii sexuale.dar de mica am suferit usturimi si mancarimi la nivelul vaginului.acum nu mai e atat de grav dar cred k ceva nu e in ordine cu mine, in sensul ca mi se pare k e umflat locul si iesit in afara.nu stiu daca e normal, dar am si scurgeri de culoare galbuie si vascoase din cand in cand.la medic nu am de gand sa merg, daca ma puteti ajuta intr-un fel va sunt recunoscatoare
0
18-08-2007, ora 00:00
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
1. Candidoza nu se cauterizează. Eroziunile colului se pot cauteriza. Deci, este de presupus că doctorul a văzut o eroziune pentru care v-a recomandat cauterizare.
2. Usturimile, mâncărimile şi, mai ales, scurgerile galbene nu sunt normale, dar asta nu arată neapărat candidoză, ci mai degrabă sugerează alte cauze. Dacă nu vreţi să mergeţi la doctor, e cam complicat.
0
19-08-2007, ora 00:00
fernanda
Nu este medic/terapeut
fernanda
alte cauze? puteti fi mai explicita? si daca puteti sa imi recomandati un tratament pe cale naturista ar fi nemaipomenit. VA MULTUMESC
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și: