Forum medical - întrebări și răspunsuri medicale
Vizitarea site-ului implică acceptarea cookies-urilor. Citește mai multe
Forum medical Regulament Colaborare - răspunsuri

cancer prostata-durere testicule

01-12-2009, ora 21:00
Autor: angst
am mai scris pe forum. tatal meu are ADK prostatic moderat diferentiat, G2, cu acini glandulari mici si mari; prezenta invazie perineurala. Scor Gleason 3+4=7. tratament cu inj.(cred ca scrie Diflueril) una la 3 luni si pastile 3 pe zi Flutan. De cand a inceput tratamentul il deranjeaza testiculele, s-au si umflat putin. zice ca e mai mult o jena . poate fi de la tratament? la control mergem abia peste o luna.
6 comentarii
12-12-2009, ora 21:11
Autor: Mr. Nick
Bună seara,

Scorul Gleason de 3+4=7 denotă o tumoră majoritar cu grad redus, dar şi cu zone de grad înalt, mai simplist vorbind, diagnosticul este favorabil, iar răspunsul la tratament va fi cel puţin satisfăcător, Doamne ajută!
Acele dureri testiculare pot fi determinate de medicaţia prescrisă. Practic, Flutanul, suprimă efectele testosteronului circulant, dar în acelaşi timp determină organismul să tindă să crească nivelele plasmatice ale testosteronului şi estradiolului, nivele care pot induce retenţie de fluide (reţinerea, staţionarea, oprirea lichidelor pentru mai mult timp, în organism), dureri testiculare, chiar dureri musculare (mialgii), colorarea urinei (de cele mai multe ori în galben), afectare hepatică, ginecomastie (creşterea sânilor la bărbaţi), galactoree (secreţie de lapte) etc.

Cel mai indicat ar fi să vorbiţi cu medicul curant al dânsului, cel puţin la telefon dacă nu puteţi personal.
Toate cele bune, însănătoşire grabnică şi sărbători minunat de fericite ;)






În speranţa că v-am putut fi de folos, cu plăcere şi deferenţă,
Mister NICK;)
˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜
| NIHIL SINE DEO - NIMIC FĂRĂ DUMNEZEU |
→ Homo proponit, sed DEUS disponit - Omul propune, DUMNEZEU dispune!
"Omul nu trăieşte numai cu pâine, dar şi cu Cuvântul lui Dumnezeu"
– Mântuitorul Iisus Hristos ←
˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜
12-12-2009, ora 21:29
Autor: angst
multumesc mult de tot. cuvantul "favorabil"imi mai da sperante. va doresc din inima sarbatori fericite .
13-12-2009, ora 22:16
Autor: Mr. Nick
Stimată doamnă,

Favorabilitatea există în toate diagnosticele. NU există boală incurabilă decât pentru persoana care-şi doreşte să creadă în acest termen...nu există. Toate bolile sunt curabile dacă ai credinţa că te vei face bine. Eu cunosc un băiat, care a suferit de cancer cerebral în ultimul stadiu. A fost atât de convins că va trăi, încât bineînţeles că s-a făcut total bine, ce-i drept, acel băiat a fost dintotdeauna foarte credincios în Dumnezeu...Aveţi încredere, rugaţi-vă, continuaţi tratamentul şi nu vă lăsaţi influenţată de alte cazuri asemănătoare....fiecare persoană este "un altceva", funcţionează pe aceleaşi principii fizice, dar nu şi psiho-spirituale. Încercaţi să-l ajutaţi pe tatăl dvs. în special psihic, dar şi fizic, cum deja o faceţi.

Întotdeauna în viaţa încercaţi să intraţi numai pe UŞA SPERANŢEI, nu şi pe cea a IGNORANŢEI, aşa cum facem toţi în anumite momente ale vieţii (nu vă lăsaţi influenţată de rezultatele celorlalţi; fiecare are propria perspectivă, propriul ansamblu de raportare la viaţă, propriile idealuri şi convingeri, etc.)...informaţi-l şi pe tatăl dvs. cu privire la aceste aspecte, dânsul are cea mai mare nevoie de astfel de cuvinte!

"SPERANŢA VEDE INVIZIBILUL, SIMTE INTANGIBILUL ŞI ÎMPLINEŞTE IMPOSIBILUL" - Charles Caleb Colton

Şi eu vă doresc din tot sufletul sărbători formidabile şi multă credinţă în Dumnezeu. Cu ajutorul Lui puteţi face orice este de factură pozitivă! Numai bine pe mai departe ;)
18-12-2009, ora 10:25
Autor: eugen49
Sunt Eugen, si eu am fost diagnosticat cu kncer de prostata avansat, scor 4+4 . azi s-au implinit 6luni.in urma cu 5luni am inceput tratamentul hormonal iar acum 15 zil am terminat 33 sedinte de radioterapie. ma simt relativ bine, as dori discutii cu un





























subiect similar .
20-01-2013, ora 13:54
Buna ziua
Va rog sa ma ajutati si sa incercti sa mi raspundeti in limita timpului disponibil, evident.Tatal meu are de aproape un an un testicul umflat si f tare la palpare, culoarea rosiatica.Are 58 de ani si a suferit in urma cu 5 ani un Avc in urma caruia a ramas cu o pareza pe partea stanga si e si insulino necesitant.Nu vrea sa mearga la medic. Ne am gandit initial ca ar putea fi o orhita dar ma gandesc ca ar fi trecut pentru ca deja are 3 luni de cand face tratament cu antibiotic. Se poate sa fie o tumora? Mentionez de asemenea ca acest testicul e aproape triplu decat cel normal. Analizele cele mai recente arata o anemie in rest, totul bine.Va multumesc si va rog sa nu ignorati mesajul meu.

Cu stima,
Ioana.
20-01-2013, ora 21:00
Autor: RaulDuke
pai da, poate fi si o tumora. din pacate diagnosticul si ce se poate face nu are nicio sansa sa fie transat daca nu se prezinta la medic. se porneste intai cinstit cu medicul de familie, consult, analize de rutina + putin mai tintite, tratament conservator sau investigatii mai amanuntite, eventual apoi consult la urolog, etc. daca nu a fost la medic, de unde a primit antibiotice ?
Acest topic a fost închis. Pentru a continua discutia intrati pe forumul nou (cititi mai jos).

Discutiile despre tumori benigne si cancer au fost transferate pe:

Forumul Ghid-Cancer.ro - un proiect ROmedic destinat exclusiv acestui subiect.

Au fost mutate atat subiectele si comentariile din aceasta sectiune, cat si profilele utilizatorilor .

Utilizatorii implicati in discutii pe aceasta sectiune:
Pentru a continua discutia acolo trebuie doar sa va logati cu aceleasi date de logare ca si pe forumul ROmedic. (Nu va faceti un cont nou!)

Utilizatorii noi:
Intrati pe Ghid-Cancer.ro pentru a posta o intrebare despre cancer.


Medical Black Friday Medical Black Friday