cancer la plamani

28-05-2012
ioana50
Nu este medic/terapeut
ioana50
buna ziua Dragi mei stie cineva o persoana care s'a vindecat de cancer? Sotul meu a fost operat acum patru ani de cancer la palmani, i s'a extirpat un sfert de plaman si i s'a spus ca se vindeca.Dupa exact patru ani a recitivat, dar celulele sunt de alt gen, si medicul ne'a zis ca nu e operabil si nici nu se poate vindeca. A spus ca mai are in medie doi ani jumate de trait.In decembrie a fost la control si era curat, acum are cancer.Sa inteleg ca e o forma care se extinde rapid? Rezultatele de la bronhobiopsie le asteptam din ora in ora sa vedem de care's celulele si ce chimio ii pune.Clinic pare sanatos.Sa de'a Domnul sa le suporte, ca prima data a fost destul de greu.Multa sanatate tuturor INTREBAREA mea este , mai avem vre'o speranta? Multumesc anticipat
18 comentarii
0
28-05-2012, ora 19:03
RaulDuke
Nu este medic/terapeut
RaulDuke
ma tem ca vestile pe care le furnizezi suna profund nefavorabil, generic vorbind cancerul bronhopulmonar metastatic/recidivat nefiind nici pe departe vindecabil. totusi nu vreau sa ma pronunt de nici o maniera pana nu poti sa ne furnizezi mai multe date obiective si oficiale medicale, cum sunt: rezultatul histopatologic de la prima operatie si ce tratament a facut, apoi rezultatul unui examen CT recent, care arata recidiva de acum + rezultatul histopatologic pe care il veti avea acum, de la o bronhoscopie, banuiesc... asteptam!
0
28-05-2012, ora 19:23
ioana50
Nu este medic/terapeut
ioana50
buna seara Sincer nu asteptam raspunsul asa curand, inca o data MULTUMESC Am multe semne de inrebare.As plictisi sau mai rau as dispera pe cei carora le'as adresa intrebarile.Il pot ajuta ceaiurile, sucurile de morcovi de varza, hapy gojy, usturoiul sau orice altceva?Tumorlex ?Bineanteles pe langa tratamentul cu chimio? Daca plictisesc sa'mi spuneti. Multumesc anticipat
0
28-05-2012, ora 20:33
RaulDuke
Nu este medic/terapeut
RaulDuke