caderea parului la 16 ani-ajutor!!

08-11-2007
rida
Nu este medic/terapeut
rida
baiatului meu ii cade parul de la 16 ani, acum are 18 si aproape a chelit cu toate tratamentele date de dermatolog>alopexy, revalid, ca, vit e, sampon ducray, alpecin-3 luni.Dupa alopexy, la iceput i-a cazut mai mult, apoi l-am folosit fara rezultat.Acum ne-a recomandat hairgrow si phitophanere pe care nu le-am mai luat, sunt si scumpe si sunt acelasi lucru, nu?Mentionez ca si sotul are calvitie, dar la el caderea parului a inceput pe la 23 ani.Sunt cadru medical, dar nu mai stiu in cine sa am incredere, pentru ca n am avut nici un rezultat.De tratamentele naturiste ce parere aveti?
10 comentarii
0
08-11-2007, ora 00:00
mayya
Nu este medic/terapeut
mayya
Draga, colega,
caderea parului, e o problema cu care eu ma confrunt zilnic, pacientii mei arata ca supravietuitorii Hiroshimei.Ai dreptate cand afirmi ca sunt putine tratamente ce dau rezultate.Pentru a avea unele rezultate, am inventat pur si simplu o serie de retete de recuperare.O radacina de par se recupereaza in 8 saptamani.Iata ce-ti recomandat, nu numai pentru fiul tau dar si pentru sot.
Cauta un sampon mineral cu namol si saruri de la marea moarta, si sa se spele cu el de 3 ori pe saptamana.daca lasi adresa ti le voi pune in colet si ti le voi trimite prin curier.La a doua spalare, isi va aplica inainte pe scalp un suc natural de morcov combinat cu o jumatate de papaya presat si cu masca asta se maseaza 15-20 minute.O lasa sa actioneze 30 minute, dupa care se spala cu samponul mineral
Acest sampon dupa aplicare se lasa 10-15 minute sa actioneze si apoi se clateste.O data pe saptamana isi va masa scalpul cu ulei esential de migdale deoarece mentine hidratarea la nivel subcutanat.
Apa este cauza pentru care nu dau rezultate tratamentele dermatologice, si dupa 2 ani de efective cercetari, am insailat 4-5 retete care mie mi-au dat rezultate, adica la 100 de pacienti, cam 82 si-au recuperat parul.
-*