bubite mici rosiatice pe corp care provoaca mancarimi

20-07-2009
ileanaromanescu
Nu este medic/terapeut
ileanaromanescu
Buna seara,
Ma numesc Ileana si am o problema cu sotul meu caruia de o saptamana i-au iesit mici bubite rosiatice pe aproape tot corpul ( mai putin pe fata, gat, palme, talpi, organe genitale ) si care il mananca ingrozitor.
A fost la un dermatolog care a spus initial ca il suspecteaza de scabie, desi la microscop nu a iesit nimic relevant, sau de o alergie la nu se stie ce.
Urmeaza un tratament cu crema de benoat de benzil mk, si telfast-pe care il suporta foarte greu, dar nu am observat nici o ameliorare a prblemei.
M-am uitat pe net, prin carti si am observat poze cu persoane bolnave de scabie si drept sa va spun nu mi se pare a fi scabie, dar bineinteles eu nu sunt de profesie medic.
Eu personal banui ca ar avea o alegie sau o intoleranta la iarba, si acum o saptamana a tuns iarba in curte. Dupa...s-a declansat totul.
Poate fi vorba de asa ceva? Daca da, cum am putea scapa de bubite si mancarimi?
In speranta ca nu v-am plictisit prea tare si ca am putea obtine un raspuns care ne-ar putea ajuta, va raman indatorata.
2 comentarii
0
21-07-2009, ora 00:56
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Duceti-va la un medic homeopat care va poate ajuta IMEDIAT.
Suprimarea acestor simptome - prin care corpul arata ca se dezintoxofica de ceva toxic - cu ajutorul la benzoate si alte toxine chimice poate dauna ficatului sau la alte organe si este f. periculos !
Poate fi de la iarba care a continut niste toxine, poate fi si de la anumite alimente toxice.
Ceaiul de urzica reduce mancarimea si curata sangele. Ceaiul de galbenele curata ficatul si ajuta la detoxifiere. Acestea doua sunt mult mai bune si eficiente decat ceea ce ii dati acum !
0
21-07-2009, ora 15:08
Terapeut Niculae Nicuşor
Medicina naturista, complementara, alternativa
Terapeut Niculae Nicuşor