avc sau altceva?

15-04-2009
Luizik
Nu este medic/terapeut
Luizik
Tatal meu are dureri de cap de aproape un an..dar nu insuportabile. Duminica la pranz s-a culcat si s-a trezit la un moment dat simtind ca pluteste si a crezut ca e cutremur...Si-a revenit putin dar apoi, de fiecare data cand se intorcea pe partea dreapta ametea foarte tare si-l durea foarte tare capul. De atunci si pana luni dimineata nu i-a trecut deloc. Abia luni pe la pranz l-am convins sa se interneze in spital si de atunci l-au bagat pe perfuzii de manitol seara si dimineata si parca si-a mai revenit putin, dar e mereu ametit si-l doare capul. Astazi a facut o radiografie cervicala si o tomografie la cap. Astept raspunsul dar mi-e foarte frica!!!
5 comentarii
0
15-04-2009, ora 22:05
Terapeut Niculae Nicuşor
Medicina naturista, complementara, alternativa
Terapeut Niculae Nicuşor
Nu sunt medic cu licenta, deci s-ar putea sa nu am o parere 100% in concordanta cu ce va vor spune medicii; tatal dvs. cred ca sufera de o hipertensiune intracraniana (HIC), provocata probabil de un edem, dar nu cred ca a facut un accident vascular cerebral. Ati luat o decizie foarte buna ca l-ati convins sa se interneze, ramanerea acasa ar fi putut sa-i fie fatala.

Aveti incredere in Dumnezeu si totul va fi bine! Multa sanatate si va rog daca doriti, postati ca rsp si ce au spus medicii! Multa sanatate si Paste Fericit!
0
16-04-2009, ora 18:26
Luizik
Nu este medic/terapeut
Luizik
Medicii au spus ca tomograful a iesit relativ bine si ca ar avea...in urma radiografiei cervicale facuta...spondiloza cervicala. Eu una nu mai stiu ce sa cred.tot mai are ameteli si dureri de cap, face perfuzii cu manitol dimineata si seara, algocalmin, niste injectii in burta pentru circulatie cred..si niste pastilute. Deocamdata vadd ca nu i-au schimbat medicatia. Am vrea sa stim daca ar putea sa-i dea drumul maine.
0
16-04-2009, ora 20:00
Terapeut Niculae Nicuşor
Medicina naturista, complementara, alternativa
Terapeut Niculae Nicuşor