Forum medical - întrebări și răspunsuri medicale
Vizitarea site-ului implică acceptarea cookies-urilor. Citește mai multe
Forum medical Regulament Colaborare - răspunsuri

arefam in sarcina

14-02-2009, ora 11:03
Autor: emy11
Buna ziua ,

sunt insarcinata in 4 saptamani si 5 zile si de vreo 4 zile am avut scurgeri maronii accentuate si de o raceala respiratorie . Doctorul ginecolog mi-a dat Arefam 200mg de 2 ori pe zi . dupa aceste 4 zile scurgerea s-a oprit.

Vreau sa intreb daca acest Arefam poate dauna in vreun fel copilului . Mentionez ca mi-a dat tratament pentru 10 zile.

multumesc frumos
12 comentarii
15-04-2009, ora 15:18
Autor: ella_lip25
buna,draga mea. sunt noua aici si am si eu unele nelamuriri. sunt insarcinata in 7 saptamani si medicul mi-a prescris arefam, 1/zi vaginal. mi s-a spus ca este pt mentinerea sarcinii si sa iau acest tratament,arefam asociat cu vitamine,fier sia cid folic timp de o luna. m-a demorazlizat oarecum,pentru ca mi-a spus sa nu fac efort fizic,dar eu sunt ingrijorata tocmai din acest motiv,pentru ca peste o luna am de sustinut niste probe sportive la locul de munca,care presupun efort fizic. poate agrava oare situatia? poate afecta copilu? sunt in mare dilema,pentru ca nici nu pot renunta la aceste probe si nici nu vreau sa ii fac rau bebelusului. ce sa fac? eventual sa discut cu medicul sau dupa o luna e posibil sa fie totul mai bine si sa pot sutine acele probe sportive?
17-04-2009, ora 10:53
Autor: emy11
Daca doctorul ti-a prescris acest medicament este ptr ca probabil ai risc crescut de avort . Sfatul meu este sa renunti la acele probe pentru ca risti sa pierzi sarcina . Orice medic ginecolog iti poate da o scrisoare medicala pentru servici cu risc aferent sarcinii astfel incat sa fi scutita de efort .
Acum ai de ales bebelusul sau serviciul .

Eu din pacate am pierdut sarcina la 3 luni fara sa fac macar efort . Sincer , nu vreu sa mai treaca nimeni prin ce am trecut eu .

Numai bine si sarcina usoara .
21-04-2009, ora 16:28
Autor: ella_lip25
am inteles,pana la urma am renuntat la acele probe sportive. bebele meu e fff mofturos,nu ma lasa sa mananac mai nimic,ii place doar iaurtul si fructele kiwi,din cand in cand mere si pere,dar rar. mai am o problema. in ciuda faptului ca mi-a scazut apetitul sexual, am avut un contact sexul acum cateva zile,in timp ce urmez tratamentul cu arefam. i-am spus sotului meu ca nu am voie,desi nu am discutat cu medicul daca in timpul administrarii arefamului pe cale vaqginala am voie sa am contact sexual,dar dorinta era mare si din partea mea si l-am rugat sa fie atent. saracul de el era atat de dorit,pentru ca am facut pauza aproape o luna si a uitat sa se mai abtina...acum stau si ma intreb ...ejacularea lui a afectat cumva bebelusul? mi-a fost fff rau dupa contactul sexual,in sensul ca am avut dureri de abdomen cumplite,dar a doua zi mi-am revenit. acum ma simt bine,nu mai am nici greturi si nici stari de rau,dar ma ingrijorez ca bebe nu mai da semne in acest sens. s-a intamplat ceva oare? sau pur si simplu starile de greata incep sa dispara? sunt in a noua sapt, e prima sarcina si oricat as citi pe net,tot am senzatia ca informatiile nu sunt suficiente.
22-04-2009, ora 11:51
Autor: emy11
Draga mea , sfatul meu e sa renunti pe moment la activitatea sexuala pana ajungi din nou la doctor si vb cu el.
Referitor la starile de rau , mai exista si pauze de o zi doua si apoi apare din nou .

Orice urma de indoiala ai avea cel mai bine e sa apelezi la doctor . Asta pana cand vei depasii primele 3 luni si te vei convinge ca totul decurge foarte bine .
Multa sanatate si sarcina usoara.
Un sfat , intra pe www.utilecopii.ro si vei gasi acolo multe fete in situatia ta cu care sa vorbesti.
Eu din pacate , am pierdut sarcina si nu cred ca te pot ajuta mai mult , dar acolo poti gasi fete care sunt insarcinate in aceeasi luna ca si tine si va puteti sfatui . Cauta la Mamici de octombrie 2009 sau noiembrie 2009 de pe siteul de mai sus.

Multa bafta
08-11-2009, ora 16:38
am avut probleme cu regularitatea ciclului menstrual. doctorul mi-a recomandat arefam ,am luat acest medicament in prima luna dupa 2 zile de la tratament am avut ciclu foarte inchis si cu multe cheaguri. dupa aroape 2 saptamani acest ciclu a revenit. Ar trebui sa ma ingrijorez de acest lucru? Ce contraindicatii are pt ca nu am primit prospectul de la farmacie? Ar trebui sa continu cu acest tratament pt ca trebuie sa-l iau pe o durata de 6 luni? Mentionez ca nu sunt insarcinata.
28-01-2010, ora 19:07
Autor: loghin
sunt insarcinata in 26 de saptamani si doctorul ginecolog mi-a recomandat arefam per os.in prospect scrie ca e recomandat doar in primul semestru al sarcinii,in semestrul 2 si 3 exista riscul aparitiei unor reactii adverse hepatice.ce ma sfatuiti sa fac?
13-08-2010, ora 16:23
Autor: andreeeas
buna sunt in aceeasi situatie ca si voi doctorul ginecolog mia prescris arefam 200 2/zi pt mentinerea sarcinii si pt durerile de care acuzam si cum le-am luat mi-au trecut toate durerirl doar ce am iesit din spital,mentionez k am 6 luni si nu-i afecteaza copilului deloc,dar daca dr ti-a recomandat sa nu faci efort fizic inseamna ca trebuie sa renunti si la actele sexuale ,iar dac acestea exista sa fie cat mai rare ,cu foarte mare grija,nedureroase si sa te speli imediat de lichidul spermatic,mie asa mi sa recomandat...sarcina si nastere usoara la toata lumea...va pup
13-08-2010, ora 16:29
Autor: andreeeas
ella-lip25 si mie mia scazut apetitul sexual f mult de o saptamana nu am mai facut dragoste si totusi nu simt nevoia sa o fac cu taoate ca sotul meu este intelegator si nu vrea sa pierdem bebele ma simt aiure simt k e cv in neregula cu mine,dar daca bebele tau nu mia da semne ca este acolo ar trebui sa mergi la un consult sa vezi ce se intampla,si stai linistita starile de greata apar si dispar,mie mia fost rau pana la 4 luni jumate cand mia miscat si de at starile de grata tot mai apar dar f rar.multa sanatate
23-11-2010, ora 12:56
Autor: andreeeas
buna fetelor vreau sa va spun ca am nascut ,am un baietel sanatos si frumos dar dupa 12 cand am nascut tot am scurgeri de sange ca la ciclu ce spuneti este normal k eu nu stiu?rsp urgent k nu stiu ce sa mai fac am devenit foarte pesimista si imi este frica sa nu fie vb de ceva grav...
10-11-2013, ora 20:44
Autor: claudyka98
si eu am luat utrogestan(sau arefam)este km acelasi progesteron, de la 2 luni si timp de vreo 2 luni, tot asa ca am avut o sangerare mica, stiu ca este pt sustinerea placentei, nu cred ca poate afecat din mom ce mi a dat pt ca merg mai departe cu sarcina.
12-03-2014, ora 13:39
Buna ziua, sunt insarcinata si iau arefam pentru sustinerea placentei, am observat ca a doua zi am o secretie de culoare alba fara miros, intrebarea ar fii daca este normala aceasta secretie?
29-03-2014, ora 11:03
Autor: Dr.Brummer | Dr. Cosmina Brümmer - Obstetrica-ginecologie, Rm.Valcea
SC APOGEU SRL
Secretiile aparute in sarcina trebuie investigate de catre medical ginecolog care va urmareste sarcina.Acesta va decide, in functie de rezultate, adaptarea tratamentului.
Adaugă un comentariu / răspuns