ampicilina in timpul sarcinii

02-04-2007
sorina2000
Nu este medic/terapeut
sorina2000
sunt racita si insarcinata in 3 luni jumate. Am fost racita chiar de la inceput si am evitat sa iau medicamente ca sa nu/ni afecteze sarcina.Acum iau din 6 in 6 ore ampicilina pentru ca au inceput sa ma doara si rinichii.Imi va afecata oare acest tratament evolu'ia sarcinii
6 comentarii
0
02-04-2007, ora 00:00
lauritza
Nu este medic/terapeut
lauritza
eu stiu ca nu...
0
02-04-2007, ora 00:00
sorina2000
Nu este medic/terapeut
sorina2000
ce stiti ca este eficient sa iau ca sa-mi treaca raceala, ca am ajuns la limita rabdarii.
0
02-04-2007, ora 00:00
sorina2000
Nu este medic/terapeut
sorina2000
ce stiti ca este eficient sa iau ca sa-mi treaca raceala, ca am ajuns la limita rabdarii.
0
02-04-2007, ora 00:00
lauritza
Nu este medic/terapeut
lauritza
nu sunt medic...paracetamol ati luat?
0
02-04-2007, ora 00:00
dr_giullia
Nu este medic/terapeut
dr_giullia
Din cate imi amintesc eu din scoala..., Paracetamolul este poate singurul medicament care poate fi administrat in sarcina in orice trimestru fara sa dauneze...
0
10-09-2007, ora 00:00
leontina
Nu este medic/terapeut
leontina