amigdalita?

31-01-2012
rosario
Nu este medic/terapeut
rosario
Am un baietas de 5 ani si de anul trecut avem probleme cu gatul.La varsta de 2 ani mi-a facut prima data puroi in gat iar anul trecut adica ( la varsta de 4 ani ) a facut rosu -n gat.I-am dat tratament si nu dupa mult timp iar a facut.In luna martie am fost internata cu el in spital pt ca a facut candida albicans de la atata anibiotic prescris de medici. De atunci i s-au marit si amigdalele si mi-au spus ca ar trebuii scoase.Anul acesta a facut atreia oara puroi, deci in cinci ani mi-a facut de 3 aori puroi in gat, sincer nu mi se pare chiar asa de grava situatia, nu sunt medic dar chiar trebuie scoase?Daca puteti, va rog sa-mi spuneti ce ar fi mai bine pt copil? Daca stiti un medic bun care ar putea sa ajute si copilu meu va rog sa-mi spuneti pt ca nu as vrea sa-l supun unei interventii chirurgicale, numai daca aceasta este o ultima obtiune. In aperanta ca veti citi si mesajul meu si o sa-mi raspundeti, eu va multumesc.
1 comentarii
0
31-01-2012, ora 21:32
xNutzu
Nu este medic/terapeut
xNutzu
Intradevar, amigdalele au un rol important in organismul oricarui om, ele exteriorizand microbii patrunsi prin zona bucala, in afara. Faptul ca ele o sa fie scoase si nu o sa mai ai nicio problema, e pura iluzie. Pot aparea multe afectiuni din cauza absentei lor, de aceea trebuie sa aveti foarte mare grija. Insa daca pe copilas il deranjeaza foarte tare, si daca infectarea este asa de frecventa, si medicul v-a recomandat, inseamna ca trebuie facuta operatia. Nu e o procedura grea...
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?