am si eu o intrebare

30-06-2009
dodycutza
Nu este medic/terapeut
dodycutza
In urma unui examen ginecologic mi sa pus diagnosticul de Exocervicita Mi sa prescris STAMICIN tablete 3/zi FLUOMIZIN OVULE 1/zi apoi dupa terminarea lor TERGYNEM ovule 1/zi pe langa toate astea splaturi vaninale cu bicarbonat de sodiu. Eu nu am mai facut spalaturi vaginale pana acum si as vrea sa stiu daca aceste spalaturi cu bicarbonat de sodiu sunt bune si cat de des trebuie facute in tratamentul acesta. Multumesc frumos
3 comentarii
0
30-06-2009, ora 23:38
alym
Nu este medic/terapeut
alym
Buna, tratamentul tau este pt candidoza vaginala, nu sunt medic dar cred ca ma confrunt si eu cu aceeasi problema ca si tine, faza proasta e ca eu sunt in strainatate si in urma consultului ginecologic medicii de aici nu au depistat nimic de ingrijorat, spun ei dar situatia mea e de-a dreptul insuportabila, in fine voiam sa iti pot veni in ajutor cu raspunsul meu, da spalaturile cu bicarbonat de sodiu sunt super bune dar nu intravaginal, eu ma spal cu bicarbonat de sodiu de doua ori pe zi, dimineata si seara dupa dus iar in unele seri usturimile alea insuportabile nu stiu daca tu ai usturimi le calmez cu bai de sezut din ceai de coada soricelului, coada calului si galbenele in care de asemenea pun putin bicarbonat, iar despre instilatii spalaturi intravaginale sunt contraindicate pt ca distrug flora vaginala asa ca mai bine o infuzie cu ceai din plante, e mai sigur .Iar cat despre intervalul in care poti folosi bicarbonatul, nu e perioada exacta depinde de tine si de cat timp ai nevoie sa te recuperezi.Sper ca ti-a fost util sfatul meu, am postat si eu o intrebare aici pe forum mai jos aceea cu usturimi genitale si nu am primit nici un raspuns, poate asa cineva specializat se gandeste si la oful nostru si ne ajuta cu un raspuns .Multa sanatate.
0
01-07-2009, ora 00:17
alym
Nu este medic/terapeut
alym