Palpitatii foarte dese

25-11-2008
luca petro
Nu este medic/terapeut
luca petro
buna seara.am 23 de ani si lucrez ca sistent medical la un cabinet individual.in fiecare dimineata imi iau tensiunea.Variaza de la o zi la alta 130/90; 120/80.pulsul 113, 130, tot timpul e peste o suta.am fost la un cardiolog si mi.a recomandat un EKG.in urma ekg a zis ca nu am nimic de ce sa ma tem k e totul in regula.pana cand intr.o seara am ajuns la urgenta.eu zic ca ar fi fost o angina pectorala pt ca durerea precordiala a inceput pe la ora 16 asa cate un pic cate un pic pana nu mai puteam sa misc mana stanga.am luat un calciu cu magneziu plic, un aspacardin, si un distonocalm.mi am deschis geamul la camera si m.am asezat in pat.durerea nu incetase pana la ora 21.am mers la urgenta unde domnul DR ff nervos mi a zis ca de unde stiu eu ca imi bate inima neregulat si de unde stiu eu ce tensiune am.mi.a facut un ekg si a zis ca e in regula.pulsul cam mare dar nu ar fi nici o problema.mi.a facut un calciu i.v si a zis ca as fi spasmofilica.in fine.simptomele au aparut si adoua zii intr.un maxi taxi cand nu mai puteam sa expir si toata lumea nu stia ce am.asta a durat 12-15 minute.am fost la biorezonanta si mi.au iesit urmatoarele;INSUFICIENTA CIRCULATORIE PERIFERICA, ARITMIE CARDIACA, NEVOI NUTRITIONALE DE VITAMINA K, CA, FE, iar la vitalitatea celulara 1.vsh sub limita normala.tot timpul iau calciu cu magneziu, magneziu simplu, laptisor de matca, aspacardin.intr.o criza mai puternica am luat o nitroglicerina.daca la urgenta au zis ca nu am nimic cardiac pai atunci de ce si in momentul asta simt inima cum bate neregulat.nu pot sa ma bucur din toata inima si nici sa sufar dac am o problema pt ca inima o ia la fuga.pai oare ce o fi?
40 comentarii 12 Înainte ›
0
26-11-2008, ora 00:39
Dr. Gheorghiu Mihaela
Medicina naturista, complementara, alternativa, ploiesti, brasov, bacau-colaborare cab.medicale
Dr. Gheorghiu Mihaela