de ceva vreme imi curge o secretie destul de urata...

14-10-2007
enatania
Nu este medic/terapeut
enatania
de ceva vreme imi curge o secretie destul de urata...de multe ori este alba...sau galbena...am mers la medic, dar nu mi a dat nici un rasp concret...ce sa fac.nu sunt in romania iar in uk medici sunt destul de scumpi.sper sa mi rasp cineva
4 comentarii
0
14-10-2007, ora 00:00
cris1987
Nu este medic/terapeut
cris1987
nu sunt medic dar sunt studenta la medicina... doar in anul II asa ca nu lua in considerare lucrul acesta. Sfatul meu e sa consulti un medic... e cel mai bine asa... poti avea vaginite bacteriene cred ca aici intra candidoza sau alte ciuperci care apar in aceasta zona... cred ca trebuie sa folosesti medicamente antiprotozoare, antibacteriene, derivati de imidazol pot sa-ti dau un exemplu METRONIDAZOL dar nu stiu dak va rezolva problema ta. E foarte impotanta consultatia unui medic inainte de a incerca un medicament. Oricum nu te speria pentru ca sunt multe femei in situatia ta. Cred ca secretia asta da o senzatie de disconfort permanenta, dar daca nu-ti permiti un consult la un medic in anglia vino in tara si incearca de data asta la un medic bun
trebuie sa-ti recolteze o proba din secretie si sa o analizeze la microscop pentru a-ti prescrie exact ce tratament trebuie sa urmezi.
0
14-10-2007, ora 00:00
enatania
Nu este medic/terapeut
enatania
iti multumesc mult de tot k mi ai rasp.am sa consult un medic cat mai curand.multumesc mult
0
12-12-2007, ora 00:00
cla007
Nu este medic/terapeut
cla007
metronidazolul este bun in anumite situatii. dar tie iti trebuie neaparat un consult. medicul ginecolog in va recolta o proba de secretie iar la laborator, pe lamela, se va vedea boala pe care o ai si mai ales medicamentele la care esti rezistenta si sensibila. chiar daca doua persoane au aceeasi boala, nu inseamna ca pot lua aceleasi medicamente.
0
12-12-2007, ora 00:00
cla007
Nu este medic/terapeut
cla007