alergie aparuta la efort sau la cald

24-10-2005
ForumVechi
Nu este medic/terapeut
ForumVechi
Sunt un tanar in varsta de 22 de ani si de aproape 5 ani ma confrunt cu o boala, pe care unii doctori au diacnosticat-o ca fiind o alergie.
Aceasta se manifesta in felul urmator: atunci cand fac efort fizic, sau sunt intr-o incapere in care este cald, sau de la anumite emotii imi apar pe intreg corpul niste PETE rosii de diferite dimensiuni, care au in centru cate o zona mai in relief(ca o blbnd?).
Aceste eruptii imi provoaca mancarimi si un disconfort greu de suportat.Toata aceasta urticarie imi dispare dupa aproximativ 1-2 ore, timp care variaza in functie de intensitatea apritiei petelor pe corp.Acesta urticarie imi apare asa de repede incat sunt nevoit sa merg pe drum foarte incet si nu foarte imbracat, deoarece am observat ca in momentul in care mi se incalzeste corpu, sangele, se declanseaza eruptia!
Eu locuiesc in Braila, si sunt student in Galati.In decursul acestor 5 ani de chin, am incercat sa ma tratez la diferiti doctori:intai la cei din Braila, apoi am fost internat la clinica MALAXA din Bucuresti si in momentul de fata urmez un tratament al unui doctor din Galati.
Toate tratamentele si inclusiv cel de la MAlaxa nu au avut
un efect prea vizibil, in afara de o calmare infima(adica tot imi apar eruptiile dar nu "ma mai mananca" asa de tare).

Daca cumva ma puteti ajuta in vreun fel as dori sa-mi raspunde-ti la aceasta scrisoare!
Astept raspunsul dumneavoastra, oricare ar fi acela!
27 comentarii
0
24-10-2005, ora 00:00
ForumVechi
Nu este medic/terapeut
ForumVechi
Urticaria "colinergica" apare asa cum este descrisa de dvs.