adenopatii

04-09-2008
DACIA
Nu este medic/terapeut
DACIA
in urma cu 3 luni mi s-a marit ganglionii la gat
am ajuns la ORL si de acolo d-na dct m-a trimis la ecografie :diagnostic - adenopatii laterocervicale multiple tip inflamator-
tot atunci la ecografie mi-an mai spus ca tiroida e putin modificata (tiroida subacuta) si am mers la cluj pt. un control mai amanuntit.in urma analizelor efectuate acolo mi s-a pus diagnosticul de tiroida Hashimato(sper ca am scris corect) dar analizele au iesit bune, valoric si inca nu necesita tratament.d-l dct. endocrinolog m-a trimis cu ganglionii inapoi la ORL, in urma ecografiei confirmand si dansul ca sunt de tip inflamator.
de la ORL, d-na dct. mi-a dat antibiotic 10 zile (Ceclozone) si antiinflamator dar nici un rezultat.
pt. ca aveam o tuse iritativa care ma deranja am mers si la un pneumolog care mi-a zis ca nu am nimic pulmonar, ca ar putea fi o bronsita recurenta sau o alergie.am facut niste analize si mi-a iesit PCR =9, igg mbs 20.1 (am avut toxoplasmoza???)si o posibila alergie.am luat aerius, baraka si xyzal.tusea a trecut (rar mai tusesc si am obs. ca doar cand dau de aer conditionat sau ploua adica la umezeala).
analizele de sange in rest bune
m-am programat la cluj la o somatografie pe 22.09. toti dct. mi-au recomandat biopsie.
nu stiu daca somatografie da rezultate dar trebuie sa incerc.
am doar 32 ani si ma gindesc la ce e mai rau.
am uitat sa precizez ca ganglionii sunt mobili, nedurerosi si ca nu au crescut de cand au aparut
in speranta ca m-am facut inteleasa astept raspuns.
multumesc
3 comentarii
0
15-10-2008, ora 00:00
kovacscarmen
Nu este medic/terapeut
kovacscarmen