acid folic si magneziu?

20-04-2009
keli
Nu este medic/terapeut
keli
Buna seara!

Sunt insarcinata in patru luni. As dori sa stiu daca in urmatoarele luni de sarcina pot continua sa iau acid folic sau magneziu? Pana acum zece zile am vomitat totul, inclusiv medicatia prescrisa de doctor.

Intrebarea nr. 2:
Cateodata am stari depresive. Are legatura cu lipsa acidului folic sau a magneziului?

Multumesc anticipat!
1 comentarii
0
21-04-2009, ora 12:56
dear
Nu este medic/terapeut
dear
buna! nu sunt medic dar as putea sa iti spun : cel mai bine ar fi de luat acid folic inainte de conceptie, daca nu ai luat este bine si dupa.dar nu stiu sa-ti spun pina la ce perioada a sarcinii.si mie mi-a fost foarte rau cind am fost insarcinata era sa ajung la perfuzii iar medicul ginecolog mi-a prescris materna cu seleniu (sunt multivitamine si minerale speciale pt perioada sarcinii)-pe toata perioada sarcinii.
starile depresive poate le ai din cauza ca in organismul tau se produc multe schimbari, este bine sa nu exagerezi cu astfel de stari ca nu-ti fac bine nici tie nici la bebelasul tau.eu am luat in ultimul trimestru de sarcina acizi grasi omega3-sunt indicati atit pt bebe cit si pt tine(pt starile depresive pre si post natale).orice carenta de vitamine poate provoca anumite stari neplacute dar acidul folic cred ca are alt rol mai degraba carenta vitaminelor din complexul B si magneziul pot crea stari depresive.intreaba medicul tau ginecolog cind te duci la control si el iti va spune ce trebuie sa faci. sarcina si nastere usoara iti doresc!
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți