am nevoie de ajutor - gastrita cronica atrofica

12-12-2009
ananursa
Nu este medic/terapeut
ananursa
In urma unei endoscopii am fost diagnosticata cu gastrita cr. atrofica, am incercat tot felul de remedii alopate si nu numai. Doresc sa aflu daca exista vreun medicament homeopat sau un medicament alopat care sa ma poata ajuta. Mama mea a murit de cancer, stiu ca gastrita cr atrofica este una dintre starile precanceroase, nu vreau sa am aceeasi soarta, am copii de crescut. Acupunctura poate fi de ajutor? Mentionez ca am avut HP in urma cu 4 ani, am facut tratamentul corespunzator si testul este negativ in prezent. Va multumesc!
5 comentarii
0
08-11-2010, ora 13:21
ananursa
Nu este medic/terapeut
ananursa
acusi trece anul si eu nu am primit nici un raspuns. sunt asistent medical , dar ma confrunt cu aceasta problema . am mai facut o endiscopie in iunie 2010 cu rezultate rele; dg- gastrita cr. atrofica cu aspect de metaplazie intestinala. va rog... macar un raspuns.
0
08-11-2010, ora 20:11
Albastru44a
Nu este medic/terapeut
Albastru44a
Sunt sigur ca se gaseste un "binevoitor" sa va recomande un tratament si bineinteles ca nu va fii unul foarte ieftin. Sunteti cadru medical totusi...