Ciclu prelungit...poate fi si cancer ????

07-05-2012
printesita
Nu este medic/terapeut
printesita
Va scriu cu mare durere in suflet. Chiar acum ma simt foarte rau, foarte ametita, din data de 16 aprilie sangerez continuu, si asta mi se intampla de cateva luni, nu stiu cand imi vine ciclu si cand se termina.Eu vreau sa va intreb daca sunt medicamente pe care le pot lua pentru a-mi opri sangerarea, nu am bani pentru a merge la un medic ginecolog, stiu ca acesta ar fi primul sfat pe care il dati, dar nu si in cazul meu, va rog sa-mi raspundeti pentru ca am un copil mic de crescut si nu vreau sa mor, simt ca ma lasa puterile pe zi ce trece si m-am ingrasat foarte mult in ultimul timp. Nu am luat niciodata anticonceptionale, daca va este de folos sa stiti acest aspect, am nascut nomal in 2005, dar acum ma opresc din scris pentru ca imi este foarte rau. Sper sa apuc ziua de maine sa citesc raspunsul.. Va multumesc anticipat.
3 comentarii
0
08-05-2012, ora 00:11
danacatalina
Nu este medic/terapeut
danacatalina
Sangerarea e cea mai mica problema. Trebuie cautate cauzele sangerarii. Doar medicul iti poate pune un diagnostic precis. Eu spun ca poate fi un uter fibromatos, mai ales daca spui ca te-ai ingrasat. Din cauza sangerarilor prelungite esti anemica, de asta te simti asa slabita. Cel mai bine este sa mergi la medic cat mai repede. Daca nu ai asigurare si nici bani de consultatie, mergi la urgente. Macar iti spune ce ai si ce trebuie sa faci in ccontinuare.
0
08-05-2012, ora 00:25
bestyutza79
Nu este medic/terapeut
bestyutza79
De-a lungul timpului insa, menstruatiile abundente si consistente pot conduce la anemie, ducand la aparitia senzatiei de slabiciune sau a oboselii. Ori de cate ori simtiti ca ceva nu este in regula cu menstruatia, este indicat sa consultati un medic ginecolog.Daca stati rau cu banii, cea mai buna solutie este sa mergeti la urgente.Nu amanati, anemiile severe duc la probleme si mai grave.
0
08-05-2012, ora 12:35
otilia107
Nu este medic/terapeut