WPW, TPSV

12-03-2007
mateias
Nu este medic/terapeut
mateias
Am inteles ca in cazul celor care sufera de WPW se poate face o ablatie. daca stie cineva dupa ablatie se poate reveni la modul de viata normal (mai sunt necesare mendicamentele). Ce riscuri implica aceasta ablatie in conditiile in care calea anormala este situata aproape de calea anormala.
Am crize de TPSV ( 3/an) si sunt sub tratament cu Rytmonorm.Am palpitatii zilnic.
Colesterolul si trigliceride marite au legatura cu palpitatiile sau rytmonormul.
In speranta ca am sa primesc un raspuns competent,
Va mutumesc
134 comentarii 12 ..... 4 5 Înainte ›
0
12-03-2007, ora 00:00
dr.Alin
Identitate neconfirmată
dr.Alin
Daca ablatia este eficienta nu mai sunt necesare medicamentele antiaritmice. Riscul este de intrerupere a caii de conducere normale, cu blocarea transmiterii impulsului electric de la atrii la ventriculi, caz in care este necesara implantarea unui cardiostimulator. Colesterolul si trigliceridele marite nu au legatura cu palpitatiile sau rhytmonormul.
0
13-03-2007, ora 00:00
mateias
Nu este medic/terapeut
mateias
Multumesc. Dr. Alin
Un sfat. sa risc sau nu o ablatie in conditiile enumerate mai sus?
WPW netratat influenteaza durata de viata dar ablatia?
0
13-03-2007, ora 00:00
dr.Alin
Identitate neconfirmată
dr.Alin
In situatii rare, sindromul WPW poate pune viata in pericol. RIscurile ablatiei sunt mici si depind de mai multi factori (localizarea caii accesorii, experienta medicului care face ablatia etc). Electrofiziologul va poate preciza mai exact riscurile procedurii in cazul dvs, dar decizia va apartine. Daca tolerati prost palpitatiile si crizele de TPSV, va sugerez sa o faceti...
0
15-03-2007, ora 00:00
mateias
Nu este medic/terapeut
mateias
Multumesc Dr. Alin.