Forum medical - întrebări și răspunsuri medicale
Vizitarea site-ului implică acceptarea cookies-urilor. Citește mai multe
Forum medical Regulament Colaborare - răspunsuri
Black Friday

Viroza la 11 luni???

29-03-2009, ora 21:47
Autor: Alina_Katy
Buna ziua. baietelul meu a facut de 2 zile viroza, are rosu in gat si doctora mi-a dat Zinnat 4 ml la 12 ore. ii dau panadol si nurofen pt copii odata la 4 ore ziua si mi-a spus sa-i mai dau Enterol ca sa nu ii faca rau la stomacel din cauza antibioticului pe care deabia il ia( a si vomitat de la el, i l-am pus in putin suc de fructe si a baut jumatate) si ca sa nu faca ciupearca. Ii pun si Sterimar in nasuc(apa de mare), am incercat sa-i desfund nasucul cu batista bebelusului dar se sperie foarte rau cand dau drumul la aspirator si nu sta, plange rau.Va rog frumos sa ma ajutati. E bun tratamentul care ii dau Zinnatul/??? Si Enterolul nu ii face nici un rau ,nu??? Nu ii dau prea multe?? Ce sa mai fac sa-i fie bine??? Aseara a facut iar febra mare si i-am bagat un supozitor cu paracetamol si i-a trecut, acum iar incepe sa faca febra o sa-i dau iar Panadol. O sa fie bine bebelusul meu cu tratamentul acesta nu? Va rog frumos sa-mi raspundeti, poate mai pot sa-l ajut si in alte moduri ca sa-i fie bn, poate nu fac suficient de multe pentru el.
10 comentarii
29-03-2009, ora 17:17
Autor: dear
draga alina sigur ca faci tot ce trebuie ca sa-i fie bine dar parerea mea e ca nu trebuie sa-i pui zinnat-care este antibiotic in suc de fructe pentru ca ii fermenteaza in stomac si poate de aceea vomita .nu e suspensie zinatul ?poti sa il administrezi fara nimic eventual dupa aceea sa ii dai sa bea ceai neindulcit(menta musetel) si nu in cantitati mari cite doua trei inghitituri la 5-10 minute .daca face febra este bine sa fie hidratat.imediat dupa antibiotic nu este bine sa bea nici lapte poti sa ii dai iaurt care ajuta sa nu ii fie afectata flora din stomacel
sanatate
29-03-2009, ora 18:18
Autor: Alina_Katy
Ba da este suspensie zinatul dar cand ii dau simplu vomita, in prospect scria ca se poate da in suc de fructe sau lapte. Cand i-am pus zinnat in suc de fructe macar a baut jumatate.......nu stiu ce sa zic. O sa incerc diseara sa-i dau si in lapte, si pentru stomacel ii dau enterol ca sa nu aiba probleme. Tot ce i-am dat i-am dat la recomandarea medicului si am citit prospectul de n ori inainte sa ii dau. Sper sa-i treaca cat mai repede viroza, mi se rupe sufletul cand il vad asa. Partea buna e ca mananca la fel de bine ca inainte(si de mic e foarte mancacios), sper ca asta sa-l ajute sa-si revina repede.
29-03-2009, ora 19:48
Autor: Casa drhouse | Dr. Balcan Anisoara - Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Ori ii dai Panadol, ori Nurofen, nu amandoua odata , mai ales ca mai completezi si cu Paracetamol supozitoare.Opteaza numai pentru Nurofen.Banuiesc ca are 10 kg bebelusul, poti sa-i dai 5 ml de Zinnat la 12 ore, mai ales ca-ti mai si varsa din el.Tratamentul este bun si-i de ajuns ce-i dai.
29-03-2009, ora 19:55
Autor: wick
Alina , cred ca cel mai bine este sa te duci din nou la medic si sa ii spui ca nu suporta Zinnat-ul,ca il vomita. Poate iti da alt sirop sau ceva injectabil.Este important sa tratezi infectia,asa nu va mai face febra. Daca nu inghite toata cantitatea de antibiotic nu dispare infectia . Pentru nasuc poate ca e mai bine sa folosesti o pompita clasica .(eu una sunt mai multumita cu ea ). In rest, asa suntem noi mamicile am vrea ca pe puisorii nostri sa nu ii doara nimic. Eu mereu zic : lasa ca trecem noi si peste asta si sa vezi ce mari si puternici ne facem! Multa putere tie si sanatate puiului tau!
30-03-2009, ora 16:03
Autor: Alina_Katy
Pana la urma l-a pacalit mama( eu am 21 de ani si ma speri numaidecat mai ales cand am vazut ca a vomitat zilele trecute), si i-a dat antibioticul cu iaurt cu fructe si a papat tot. Mi-a spus doctora lui ca e foarte bine sa il dau in continuare asa si miercuri sa vin cu el la un control. Nici febra nu a mai facut de acum doua seri. Daca nu mai face febra mai este necesar sa-i mai dau panadol sau nurofen??
30-03-2009, ora 17:57
Autor: dear
nurofenul se administreaza pe termen scurt .totusi trebuie sa-i dai macar 3-4 zile si daca nu mai face febra pentru ca este antitermic si antiinflamator ajuta si la calmarea durerilor din git deci la vindecare.
nu conteaza citi ani eu am un pic mai multi decit tine dar cind e vorba de sanatatea copilului imi urca adrenalina asa ca la orice mamica ingrijorata pentru omuletul ei.Multa sanatate sa aveti.
31-03-2009, ora 17:14
Autor: Alina_Katy
M-am dus azi cu el la control ca incepuse sa tuseasca(putin dar am preferat sa-l vada doctora) si mi-a zis ca are puroi in gat. Mi-a zis sa-i dau in continuare Zinnatul , Enterolul pentru stomacel si Eurespal(pentru tuse) dar i-am zis ca a tusit foarte putin si nici febra nu a mai facut. Sa-i mai dau si Eurespalul tinand cont ca ii dau si antibiotice?? Ce ma ingrijoreaza e ca are puroi in gat. Joi iar ma duc cu el la doctora, dar daca nu ii trece?? Sau cat de repede trece puroiul din gat??
01-04-2009, ora 17:37
Autor: Alina_Katy
A vomitat iar baiatu aseara de la zinnat, am vb cu doctora lui si mi-a zis ca sa-l internez in spital sa-i faca injectabile si am intrebat-o daca nu se paote sa-i dea alt antibiotic(el nu mai are febra, mananca bine). Si mi-a dat Ospamox 5ml/8 ore si Eurespal 2ml/ 3ori pe zi pentru tuse ca a inceput sa tuseasca cam rau( mi-a zis ca la plamani nu are nimik, are doar puroi in gat) . E bun noul tratament???? Va rog sa-mi raspunda cineva cat mai repede pentru ca trebuie sa ii dau antibioticul cand se trezeste. Baietelul meu are 11 luni.
02-04-2009, ora 15:09
Autor: wick
Alina draga, observ ca dupa cca . 5 zile sub tratament cu zinnat pe care mai degraba nu l-a luat copilul tau , pentru ca il voma, a "evoluat"de la rosu in gat la puroi in gat. Antibioticul are si el rolul sau de aceea se da la un anumit interval de timp si intr-o anumita cantitate, ca daca nu era asa iti zicea sa ii dai azi si sa ii mai da-i poimaine. Urmeaza cu strictete tratamentul prescris de medic , fie ca are sau nu febra pentru ca infectia exista.Faptul ca a inceput sa tuseasca tine de evolutia bolii , de asta ti-a dat eurespal. Dar in cazul in care vomita si Ospamox-ul, nu mai sta pe ganduri si accepta tratamentul injectabil. Am vazut ca intrebi daca este sau nu bun tratamentul - asta numai medicul care l-a consultat stie.Daca nu ai incredere in medic sau vrei (si ai dreptul ) o a 2-a opinie )pentru linistea ta mergi si la un alt medic.Poate la urgente, la spital.Nu lasa lucrurile la voia intamplarii.
02-04-2009, ora 21:47
Autor: Alina_Katy
Nu vomita Ospamoxul, il ia pe tot inainte de masa si Enterolul pentru stomacel si Eurespalul pentru tuse. Deja se simte mult mai vine. Multumesc oricum.
Adaugă un comentariu / răspuns


17-05-2013, ora 10:25
Iti imaginezi un fond de ten de care sa te indragostesti ? Daca nu ai incercat niciodata machiajul mineral e momentul sa incepi chiar azi. Daca iti este cunoscut, Glamy are pentru tine o supriza : anotimpul rece iti aduce in plus 20% reducere pentru produsele compacte Bellapierre.
Te asteptam in magazinul nostru online cu un cadou de 25 RON la inscrierea pe site si transport gratuit la toate comenzile tale prin curier rapid.

Vezi cosmeticele minerale de pe Glamy
Medical Black Friday Medical Black Friday