Vase de sange pe picioare

27-06-2011
Andraa08
Nu este medic/terapeut
Andraa08
Buna seara! Am 20 de ani si sunt studenta si de ceva vreme, sa zic vre- 4-5 ani, am observat niste firicele mov pe picioare, carora popular le spunem "vase de sange sparte". Observ ca acestea se cam inmultesc, in sensul ca tot mai apar si altele si sincer, la varsta mea, este destul de inestetic. As dori sa stiu cam din ce cauze apar vinisoarele acestea si daca exista vreun remediu. Va multumesc anticipat/1
4 comentarii
0
27-06-2011, ora 22:34
hipocrat
Identitate neconfirmată
hipocrat
buna seara.E posibil sa fie fragilitate vasculara, poate obisnuiesti sa porti tocuri.Ar trebui sa mergi la medicul tau sa ceri un set de analize. Dr.Avram
0
27-06-2011, ora 23:53
maria 123
Nu este medic/terapeut
maria 123
Mie mi-au spus (de ani buni) ca
NU trebuie sa stau "picior peste picior" in pozitia sezand (la masa, la serviciu, la calculator)
si
iintr-o vara, am experimentat..acum 8 ani cred.
NU am mai stat picior peste picior,
mi-am uns acele locuri in strat ffffffffffffff. subtire si "de jos in sus"..picioarele cu :
"UNGUENT CU EXTRACT DE GALBENELE de la MARIA TREBEN"...
SI
REZULTATELE AU FOST SUPEERRRRRRR!!
..NUMAI CA, ACUM DE EX. LA CALC..tot PICIOR PESTE PICIOR STAU..SI..IAR MI-AU APARUT.

TE REGASESTI?!?

O SEARA LINISTITA!
0
28-06-2011, ora 15:57
floare albastra
Nu este medic/terapeut
floare albastra
Posibil o fragilitate vasculara, daca vrei sa le faci sa dispara, poti face scleroterapie (injectarea unei substante in vene si acestea dispar)sau cu laser transcutanat, e cam scumput, dar zic ca merita..
0
29-06-2011, ora 21:00
Andraa08
Nu este medic/terapeut
Andraa08
Multumesc de raspunsuri, cred ca pentru inceput am sa incerc sfatul tau, lucia... am mai cautat si pe net si despre scleroterapie, dar pare cam scump si dupa cum stiti e criza :) La un moment dat as vrea sa fac si asta, dar deocamdata bugetul nu imi permite :)
Adaugă un comentariu / răspuns