Usturime si senzatie de arsura continua

05-02-2016
Florina1977
Nu este medic/terapeut
Florina1977
Buna seara. Va scriu pentru ca sunt aproape doi ani de zile de cand eu nu mai duc o viata normala, nu ma mai consider o femeie normala.Am ajuns in pragul disperarii datorita acestor senzatii de arsura si usturime in zona genitala. Am urmat foarte multe tratamente care cred ca au si sensibilizat aceasta zona.Totul a inceput de la banala si des intalnita Candizdoza pe care am tratat o la vremea respectiva cu Poligynax ovule si Canesten crema. Anul trecut an facut testul Papanicolaou care a iesit ok mi s a spus; doar o inflamatie.Am facut analiza secretiei + Mycoplasma si Ureeaplasma care au iesit negative.La secretie mi a iesit o infectie cu Gardnerella, pentru care am facut tratament si COCOBACILI. (nu stiu ce sunt acesti cocobacili). Ideea este ca din luna in luna sunt la medicul ginecolog. Simptomele sunt aceleasi: usturime si senzatie de arsura tot timpul dar care se agraveaza dupa contactul sexual. Am facut de a lungul timpului mai multe uroculturi, am crezut ca poate fi vreo infectie urinara dar de fiecare data au iesit ok. Mi am notat toate medicamentele pe care le am luat in decursul acestor ani. Acum am schimbat medicul. Ultimul tratament pe care l am luat a fost Clotrimazol ovule, Metronidazol, Canesten si Biguanelle (o solutie izotonica nou aparuta in RO).M am simtit ok pana la primul contact sexual. Acum o iau de la capat cu usturimile si senzatia de arsura. Pana acum ceva timp in urma nu foloseam prezervativ insa acum am inceput sa folosesc. Am vrut sa vad daca se schimba ceva, insa nimic, aceleasi senzatii.Mentionez ca am mai facut cu ceva timp in urma o alta analiza a secretiei si au aparut tot acesti COCOBACILI. Va rog din suflet sa ma ajutati. Pur si simplu nu stiu ce sa mai fac. Va multumesc anticipat.
3 comentarii
0
06-02-2016, ora 14:41
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Ovule Propolicium