Urticarie, scabie sau alergie la frig?

27-01-2016
Simona345
Nu este medic/terapeut
Simona345
Buna seara,

De aproximativ o luna de zile ma confrunt cu un puruit ingrozitor. Zilnic am eruptii cutanate, 'blande' foarte mari si iesite in relief (umflate) care imi provoaca mancarimi ingrozitoare. Acestea se manifesta pe suprafata intregului corp(mai ales pe abdomen), chiar si in cap am mancarimi si blande iar uneori buzele sau pleoapele imi sunt imflamate, o blanda mare fiind vizibila. Blandele sunt de culoare roz si dupa cum am mentionat sunt foarte mari, dupa o durata de timp de cateva ore sau minute acestea se retrag iar pielea nu prezinta nici un fel de leziuni insa blandrle continua sa reapara.
Ma intreb daca este vorba de o urticarie cronica, scabie sau alegie la frig datorita temperaturii scazute?
Sunt studenta si am inceput sa fiu foarte complexata. Am impresia ca toti cei din jurul meu au mancarimi datorita mie. In timpul cursurilor ma simt foarte inconfortabil daca vad pe cineva scarpinidu-se deoarece cred ca eu am scabie sau o alta boala contagioasa iar persoana in cauza sa infestat din cauza faptului ca sta langa mine.
Credeti ca acest lucru este posibil? Daca aveti vreo idee despre ce anume ar putea fi acest puruit va rog sa nu ezitati in a raspunde la acesta postare.

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri!
3 comentarii
0
27-01-2016, ora 10:17
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Sunt peste 100 de boli de piele. Unele cu simptome mai mult sau mai putin asemanatoare. Nu prea se poate face diagnosticarea pe net. Mergeti la un dermatolog.
Nu pare scabie.
0
27-01-2016, ora 15:56
Simona345
Nu este medic/terapeut
Simona345
Multumesc pentru raspuns.
Astazi am vizitat medicul de familie si acesta mi-a spus ca ar putea fi vorba despre o inefctie cu fungi. Sper ca Luni dupa vizita la Dermatologie sa aflu cu exactitate despre ce anume este vorba.
Va multumesc inca odata.
0
28-01-2016, ora 17:59
Dr. Albu Laura
Dermatovenerologie, Cluj-Napoca
Dr. Albu Laura