Un amalgam de simptome

03-03-2012
Dayfly
Nu este medic/terapeut
Dayfly
Am 21 de ani, sunt student, si dupa cum am evidentiat si in titlu, am un amalgam de simptome...
Totul a inceput acum aproximativ 2 ani, cand am slabit intr-un timp relativ scurt (3 luni), 25kg, prin sport si dieta corecta. La scurt timp dupa ce am scazut in greutate, am inceput sa transpir la axile (gradat in cantitate - incepand cu o transpiratie lejera, pana la a uda jumatate de tricou). Am fost la endocrinolog dar nu mi s-a dat nici un diagnostic, decat doar o problema a pubertatii.Nu am crezut in ce mi-au zis, am cautat pe internet, si am banuit (avand toate simptomele) ca e Hiperhidroza axilara.Am incercat mai multe deodorante dar nimic nu a functionat, doar unul a dat roade (Drysol). L-am folosit aproximativ 3 luni (totul mergand ca pe roate, nu mai transpiram, aveam doar dureri ale pielii in momentul administrarii pe piele - dar nu m-am panicat deoarece si pe prescriptie scria ca e posibil acest lucru). Dar totul a degenerat in ultimele luni.
A inceput cu o senzatie stranie, de nod in gat, simt ca am mereu ceva in gat, oricat as incerca sa scot acea flegma nu reusesc.. doar mici parti din ea (simtindu-ma mai liber dupa ce scot macar o mica parte din ea). Ok.. am lasat si asta deoparte.. crezand ca e din cauza fumatului (sunt fumator dar nu excesiv 6-7 tigari pe zi).
Apoi am observat ca obosesc foarte repede, in tot ce fac, daca alerg 100m inima o ia razna. Daca urc 2 etaje.. simt o oboseala in picioare...
Am pielea foarte uscata, pe maini e rosie mai tot timpul, iar daca apas pe mana, acel loc se albeste, luand degetul insa se reface. Imi crapa pielea foarte repede, iar iarna mai ales, mainile imi sunt mov..Seara cand ma bag in pat, ma ia o mancarime (ca o intepatura de albina) pe toata pielea spatelui/gatului.