Forum medical - întrebări și răspunsuri medicale
Vizitarea site-ului implică acceptarea cookies-urilor. Citește mai multe
Forum medical Regulament Colaborare - răspunsuri

Tribulus

24-03-2008, ora 12:10
Autor: Stefan 88
Buna ziua! Am asa o intrebare.Am 19 ani,si ma ocup la sala de forta.Doresc sa stiu opinia dumneavoastra in privinta suplimentului "TRIBULUS",intradevar nu poseda efecte secundare,pentru ca e clar lucru ca intrebindui pe cei de la sala sau din magazine vor spune ca NU,dupa incetarea administrarii lui secretia de testosteron va fi ca inainte sau totusi se vor mentiona niste schimbari.
8 comentarii
24-03-2008, ora 00:00
Autor: Crisu24
stefan, eu iti recomand produse naturiste cu acelasi efect ca si tribulus, dar care isi vor mentine efectul mult timp dupa ce nu vei mai lua din aceste produse. ai grija de corpul tau pe termen lung si nu ingera produse obtinute din steroizi care , pe moment, te ajuta sa arati bine iar mai tarziu vor avea efecte negative asupra corpului. daca vrei sa iti recomand produse mult mai bune, atat pentru ceea ce iti doresti cat si pentru sanatatea ta, da- mi de stire. oricum e alegerea ta.
24-03-2008, ora 00:00
Autor: Stefan 88
Dar ce ati putea sa-mi sfatuiti,daca puteti va rog.Ca sa ma clarific in aceasta situatie.Mersi ca ati reactionat la intrebarea mea,si ca ati gasit timp pentru mine.NOROC si SANATATE!!!
25-03-2008, ora 00:00
Autor: Crisu24
Mycotex este un supliment alimentar care arde grasimile adaptandu- se la parametrii metabolismului tau. Partea buna este ca in compozitia lui nu vei gasi altceva decat pulbere din plante naturale.
Daca te intereseaza spune- mi.
11-02-2011, ora 23:04
salutare! am 18 ani jumate.am inceput sa fac sala in urma cu 3 ani aprox.in acest interval am facut pauze..chiar si de 1 luna/2 luni.am 66 de kg la 186 cm.vroiam sa cresc in masa musculara.am folosit urmatoarele produse: Massiv Mass, Rapid Mass, Animal Pak + Animal Pump (combinate), tribulus de la Pro Nutrition, Mass 20 + Creatina de la Nutritech. La niciun produs din cele mentionate nu am reactionat decat foarte putin la tribulus. Azi miam luat tribulus de la Universal. Intrebarea mea este : Sunt predispus la efecte adverse sau..o sa imi faca rau daca respect doza recomandata? am cautat pe mai multe forumuri si nu mai stiu ce sa cred.Unii spun ca nu..altii ca da. Va rog lamuriti-ma.Multumesc anticipat
16-02-2011, ora 02:52
Autor: Mr. Nick
Hello!

Stimate drule/dle Babos G., da, sunteţi predispus la efecte adverse, de vreme ce saponinele din componenţa tribulusului au potenţial substanţial să declanşeze în organismul dv. o adevărată explozie de hormon luteinizant şi, în consecinţă, de testosteron. Respectivele efecte adverse se pot limita doar la leziuni acneiforme şi seboree, însă în unele cazuri se extind şi, astfel, se ajunge până la ginecomastie (hiperdezvoltarea glandelor mamare), unele tulburări de dinamică sexuală (scăderea libidoului şi impotenţă, de pildă!) şi cancer de prostată.
Veţi experimenta efecte adverse chiar şi respectând doza recomandată de tribulus, însă ele - efectele - nu vor fi la fel de grave ca cele apărute după supradozări, fapt pentru care vă recomand să consultaţi un medic endocrinolog. Dacă medicul respectiv, în urma examinării dv. şi a interpretării unor analize pe care vi le va recomanda, dacă vi le va recomanda, vă va spune că sistemul dv. hormonal prezintă vreo disfuncţie la nivel de secreţie a hormonului luteinizant (LH) şi/sau a testosteronului, atunci veţi putea să luaţi tribulus fără a vă expune la riscul major de a dezvolta efecte adverse.
___
Concluzie: NU vă recomand să luaţi tribulus şi niciun alt produs comercializat pentru creşterea anabolismului, cel puţin NU fără aviz medical.
___

Dacă doriţi să creşteţi în greutate consultaţi un medic nutriţionist. Un astfel de medic vă va introduce în tainele alimentaţiei sănătoase şi bogate în substanţe nutritive, astfel încât organismul dv., pe viitor, beneficiind de mese regulate, alimente diversificate, sport şi hidratare corespunzătoare, îşi va regla metabolismul, iar greutatea dv. corporală - în ea incluzând şi masa musculară - se va optimiza.
___


În speranţa că v-am putut fi de folos, cu iubire creştină, respect și preţuire, dorindu-vă toate cele bune şi o zi splendidă, într-o săptămână relaxantă, într-o lună echilibrată, într-un an cumpătat şi într-o viaţă desăvârşită în adevăr, iubire, credinţă şi lumină,
Mister Nick
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
| NIHIL SINE DEO – Nimic fără DUMNEZEU! |
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨


22-05-2012, ora 21:54
mai prieteni care tot va dati cu parerea de tribulus. REVENITI-VA!!!!! este un supliment ft bun eu am gasit varsat si se ia cam 5-6 g pe zi max si ai efecte foarte bune cu si fara proteine. daca mananci bine. si o sa mananci ca e un steroid natural care NU are efecte secundare!!!!!!! fac sala de 9 ani de acum si am incercat de toate! tribulus este un supliment care face concurenta cu cv injectabil dar nu atat de puternic si nu cu efecte secundare... Tu si voi nu cred ca aveti 60-70 ani sa nu aiba efect si daca ati avea tot ati rupe babutza in 2. Luati-l cu incredere dar sa fie cam 5-6 g pe zi timp de 4-5 luni si are acelasi efect ca un ciclu de stero de 1, 5-2 luni. si pe langa tribulus poti lua SMILAX ii aprox la fel dar nu te lasa sa pui grasime... SUCCES
22-05-2012, ora 21:57
mai Cristi24 ce pana mea ii tribulus? COLTII BABEI se numeste!!! este o planta inteligentule!!!! nu-ti mai fa reclama si vinde produsele lui peste la copii astia asta ii un site pt info nu de bisnita!!!
02-05-2015, ora 12:10
Autor: donprofi37
Adevarat, BATETI CAMPII, SPERIATI OAMENII SI II PUNETI SA CUMPERE DE LA VOI TOT FELUL DE TAMPENII!!!
Sunt atleti, handbalisti, sportivi de la tenis, polo pe apa, scrima, fotbal, etc, ce folosesc CREATINA, CARNITINA, TRIBULUS TERESTRIS de ani de zile si nu au efecte secundare.Tribulus, la fel ca si radacina de yohimbe, este un booster de testosteron, care dau energie si ajuta la recuperare, refacere si dezvoltare musculara, folosind ca suport energetic si tesutul adipos!!!!!!!
De unde pareri tembele gen:`steroizi` care fac sa scada libidoul, produc acnee, etc???de la tribulus???
De aia merge tara asta in cap, de la tot felul de `specialisti` care habar nu au din ce planta se extrag anumite substante stimulatoare!!!!
Steroizi din plante???:))))aceia sunt steroli naturali care se gasesc in multe plante care le consuma multa lume!!!asta inseamna ca se dopeaza lumea aceea???:))))))))))
Vaaai de voi mai specialistilor..steroizii din plante se numesc FITOSTEROLI si ajuta in mod NATURAL organismul!!!
steroizii sunt substante chimice sintetizate in laborator prin metode care voi probabil le stiti...
Suplimente gen tribulus terestris, natural sterol, yohimbe bark NU AU EFECTE SECUNDARE CE AJUTA LA PERFORMANTA SI FETILITATE CHIAR!!!evident, este exclus supradozajul.acolo si aspirina are efecte secundare...si apa in exces are!!!
Va indemn sa mai cititi dragi `specialisti` sfertodocți...
Adaugă un comentariu / răspuns


Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Suplimentele nutritive pentru sportivi