Tratament naturist pentru urinari dese

29-09-2010
Mikulea
Nu este medic/terapeut
Mikulea
Va rog din suflet, cine poate sa ma ajute cu un sflat! 5 luni in urma am racit la vezica, cred, pentru ca dupa citeva zile am simtit ca merg din ce in ce mai des la baie, dar fara sa ma usture sau sa ma doara ceva. Am fost la doctor, mi-am facut analizele si mi-a iesit totul bine, asa ca mi-a zis ca nu am nimic dat tratamentul pe care mi l-a dat ma ajutat pentru putin, dupa care am incput iar sa urinez des. Merg la baie de obicei la 2-3 ore, nu beau multa apa, ba din contra si uneori am senzatia ca mi se umple foarte tare vezica si nu o pot goli pina la capat. Nu inteleg ce se intimpla? Cine ma poate ajuta cu vre-un remediu sa scap de problema asta, daca ati avut asa ceva, va rog mult sa imi scrieti! va implor ajutati-ma!
1 comentarii
0
30-09-2010, ora 02:02
Aura Andrei-Salmo
Nu este medic/terapeut
Aura Andrei-Salmo
Eu nu sunt cadru medical inca. Nu am terminat inca dar am trecut printr-o experienta personala asemanatoare. aceleasi simptome si aceleasi lucruri fara ca sa am infectie. Oricum tu spui ca nu bei apa multa. Aici nu este bine. Un adult trebuie sa consume in jur de 6-8 pahare de apa zilnic. Depinde si de eforturile zilnice pe care le faci daca practici sport sau nu. Te rog sa bei apa necasara corpului tau, altfel indiferent ce ai organismul tau nu se poate curata eficient de toxine. Incearca sa cauti si ceaiuri speciale pentru aceasta problema: din cate imi aduc aminte ceai de porumb, cozi de cirese dar mai ales daca cazesti ceai de macese. Iti recomand asta pentru ca eu am cumparat aici unde locuiesc in California pastile homeopatice facute din macese i m-au ajutat. Eu nu iti garantez ca va lucra dar incearca mai intai remedii naturale si in special lucreaza la cantitatea de apa care este vitala corpului. Cauta la magazine naturiste si vezi ce iti vor spune acolo. Ai grija de tine. Scuza-ma pentru gramatica pentru ca eu nu locuiesc in Romania. multa sanatate