Torticolis spasmodic

113 comentarii 1 2 34 Înainte ›
0
24-08-2011, ora 20:35
cocutza09
Nu este medic/terapeut
cocutza09
Dlui sorryy 24, " vasta mea cultura generala " nu are treaba cu subiectul de fatza. Eu am afirmat doar ca afectiunea numita DISTONIE CERVICALA, TORTICOLIS SPASMODIC, nu se vindeca de la sine aproape niciodata, avand o simptomatologie complexa, Se poate ameliora, dar, in timp, revin manifestarile bolii. Dvs. intelegetzi ce doritzi!
De unde ati aflat dvs. ceea ce afirmati in comentariul dvs.? Aveti vreun profit de la firma care comercializeaza respectiva carnitina? Venitzi cu explicatii mai amanuntite, va rog, daca se poate. Multumesc.
0
24-08-2011, ora 22:39
sorryy24
Nu este medic/terapeut
sorryy24
cocutza cred ca cel mai indicat ar fi sa vizitati un medic psihiatru de urgenta!!!
0
24-08-2011, ora 23:37
cocutza09
Nu este medic/terapeut
cocutza09
Spre surprinderea dumitale, dle sorryy24, sunt chiar medic psihiatru! Daca ai nevoie de un consult de urgentza, cu tot profesionalismul ti-l acord!
0
25-08-2011, ora 09:24
constantastefan
Nu este medic/terapeut
constantastefan
hahhahha, d-le sorrry24 ne spuneti si noua unde se comercializeaza carinitina ?
nu stiam ca se poate comercializa o deficienta anume ci numai un tratament care sa rezolve pb.

Spre surprinderea d-voastra exista cazuri care se vindeca.
Cred ca lumea pe aici e si asa destul de deprimata in legatura cu aceasta boala, nu cred ca avem nevoie sa ne mai spuna cineva a nu stiu cata oara ca nu se vindeca.
Asta e un site unde ar tb sa discutam solutii despre rez pb nu sa ne certam care are sau nu dreptate. Orice solutie e bine venita
Imi cer scuze ca am intervenit dar sincer nu stiu ce cauta negativistii pe aici
0
25-08-2011, ora 11:29
lina_bumbi
Nu este medic/terapeut
lina_bumbi