Surubul care iese din glezna

13-02-2012
miroslava
Nu este medic/terapeut
miroslava
Buna seara!
Revin cu rugamintea de- a ma ajuta inca odata.
Am avut o operatie acum 7 saptamani: fractura bimaleolara si marginala postglezna dreapta luxatie tibioastragaliana glezna dreapta diastazis tibioperonier distal drept.
S-a practicat reducerea si osteosinteza cu o placa si 5 suruburi pentru maleola peroniera si reducerea si osteosinteza cu 2 suruburi pentru maleola tibiala.
Astazi am constatat ca pe cusatura din interiorul piciorului, chiar in dreptul gleznei se vede putin si se simpte varful unui surub iar cu un deget mai sus, tot pe glezna un alt surub se vede f. bine, impinge pielea si e de dimensiunea unui furuncul sau unui cos.
Va rog frumos sa-mi scrieti daca se mai intampla asa ceva sau e o problema.
Va multumesc anticipat!
3 comentarii
0
13-02-2012, ora 09:32
geoniky
Nu este medic/terapeut
geoniky
Buna dimineata, ziceati ca se vad suruburile, eu nu sunt medic dar am fost in aceasta postura, am fost operata la un genunchi si am avut 2 suruburi in tibie eu am facut recuperare si dupa 3- 4 luni de la operatie am vazut acelasi lucru. am intrebat medicul si mi-a raspuns ca e NORMAL. Osul se reface, nu exista mushi doar piele si odata cu bindecarea, surubul e normal sa aibe tendinta de a iesi si mai ales ca piciorul s-a desumflat si acum se vede stai linistita eu am mai stat inca 6 luni dupa ce au inceput.sa se.vada. Parerea mea e sa mergi la chirurg sa te vada. poate trebuiesc scoase. Multa sanatate! Mare atentie sa mergi la recuperare numai asa te vei recupera. Mai.vb daca mai doresti ceva.
0
13-02-2012, ora 15:04
miroslava
Nu este medic/terapeut
miroslava
Buna ziua!
Iti multumesc din suflet ca mi-ai raspuns.