Sufar de panaritiu intr-o forma foarte avansata!

06-11-2008
LucianAT
Nu este medic/terapeut
LucianAT
Buna seara!
Sunt elev, am 16 ani si sufar de o forma grava a panatitiului: partea din jurul unghiei mi s-a innegrit si tot timpul trebuie sa ma feresc de lovituri si socuri mecanice. As vrea sa stiu daca exista vreun tratament naturist pentru asta sau orice fel de tratament? Nu vreau sa ma operez, cel putin acum, in perioada rece... daca pana in vara nu imi trece, voi apela la chirurgie... dar pana atunci, exista vreun tratament??
26 comentarii
0
06-11-2008, ora 19:44
Dr. Daniel Popescu
Identitate neconfirmată
Dr. Daniel Popescu
Ce treaba are sezonul rece cu operarea panaritiului???. Pana vara ai toate sansele sa-ti pierzi o falanga a degetului afectat; cu sau fara, , tratament naturist, ,
Viziteaza un serviciu de chirurgie plastica si trateaza-te corect !
0
06-11-2008, ora 21:13
LucianAT
Nu este medic/terapeut
LucianAT
Stiu ca dupa operatie nu e bine sa stai in frig, spun asta ca am mai fost operat o data si am tras destula durere... plus ca 1 luna cel putin nu am avut voie sa pun piciorul in pamant, ceea ce ar insemna sa renunt o luna la scoala...
0
06-11-2008, ora 21:32
Dr. Daniel Popescu
Identitate neconfirmată
Dr. Daniel Popescu
...nu te pune nimeni sa stai in frig, iar piciorul poti sa-l pui jos a doua zi dupa incizie fara probleme. Nu-ti strica iarna si du-te la un chirurg sa te opereze.
Mult succes!
0
06-11-2008, ora 21:36
LucianAT
Nu este medic/terapeut
LucianAT
Problema e ca nu stiu daca se face anestezie pt ca e vorba de infectie puternica si am probleme cu ambele picioare. Asta inseamna operatie la ambele degete si durere dubla... si frica inainte de operatie :(
0
06-11-2008, ora 23:35
Dr. Daniel Popescu
Identitate neconfirmată
Dr. Daniel Popescu
Normal ca se face anestezie. Indiferent de infectie. Daca esti din Bucuresti te pot indruma catre un spital.
0
07-11-2008, ora 18:11
LucianAT
Nu este medic/terapeut
LucianAT