Structura şi funcţia creierului uman - vazuta de...

25-10-2009
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
O informatie inedita din surse divine si pe care nu o poate furniza de la sine nici un muritor vreodata si anume
despre modul in care functioneaza memoria cat si celulele creierului cu adevarat si legatura creierului ci corpul astra (sufletul).

P.S. Textul nu este usor, de inteles, trebuie citit de mai multe ori pentru a fi inteles bine.
-

Structura şi funcţia creierului uman

Extras din "Marea Evanghelie a lui Ioan", 4/228 primita acum 150 de ani de catre scribul Domnului, Jakob Lorber de la Iisus.

Domnul : "... Pe masa din faţa Mea se aflau patru pietricele albe ca zăpada, două mai mari şi două mai mici. Cele mai mari corespundeau părţilor frontale ale creierului, în care se formează imaginile luminii, iar cele mai mici corespundeau părţilor din spate (cerebelul), în care se formează simbolurile sunetului. Am atins cu mâna aceste pietricele şi ele au devenit la fel de transparente ca şi cristalul de munte. Am suflat apoi asupra lor şi ele s-au divizat în milioane de mici piramide, alcătuite din trei feţe laterale şi o bază. Cele două pietricele aflate în partea Mea dreaptă reprezentau creierul care se integrează în ordinea justă, în timp ce cele din partea Mea stângă reprezentau creierul care nu se integrează în ordinea justă (din cauza felului în care a fost crescut omul şi a altor influenţe rele ulterioare, specifice de regulă oriunde există oameni). In afara piramidelor pure mai existau tot felul de alte forme, de o mare varietate. Pentru a vedea încă şi mai precis aceste imagini, am mărit de zece ori aceste reproduceri ale creierului, suflând asupra lor. Apoi am spus: Priviţi în partea dreaptă. Lobul frontal principal (cerebrum) este alcătuit din numeroase piramide cu forme regulate, lucru valabil şi pentru lobul mai mic din spate (cerebel), cu diferenţa că piramidele din care este alcătuit cel din urmă sunt de trei ori mai mici. Oricum, au dimensiunea potrivită pentru a receptă vibraţiile aerului (sunetele). Priviţi acum cele două grămezi din stânga Mea! Există aici numeroase forme, foarte variate, care nu se potrivesc nicăieri.

Acum voi sufla din nou asupra celor patru mase cerebrale; după cum vedeţi, piramidele creierului şi-au lipit bazele, având acum două vârfuri, ceea ce face ca fiecare dintre ele să capete acum opt feţe. Aceste formaţiuni se află într-un contact organic/mecanic "” prin intermediul nervilor cerebrali "” cu nervii văzului şi auzului. Aceste faţete sunt fie inscripţionate în functie de o anumită ordine, fie înregistrate sau marcate cu alte imagini fotografice spirituale corespondente. Vom umple acum aceste formaţiuni ascuţite cu limfă (n.a. ser) şi vom începe se examinăm mai întâi creierul integrat în ordinea justă. Doresc ca aceste faţete cerebrale, care corespund creierului ordonat, să fie aranjate corect, atât cele vizuale cât şi cele auditive. Ce remarcă observatorul atent? El remarcă nişte stele de culoare roşie şi albastră care se scurg dinspre vârfuri către faţetele cerebrale, trecând tot felul de imagini minunate ce pot fi observate de o privire foarte ascuţită. Ca să poată percepe mai bine aceste imagini si forme minuscule, am fost nevoit să măresc acuitatea vizuală a celor de faţă. Acum, ei puteau vedea faţetele cerebrale de o mie de ori mai mari şi au putut descoperi multe lucruri. L-am întrebat pe Cirenius ce vede acum...

Cirenius mi-a răspuns: Doamne, miracol după miracol! Văd o multitudine de steluţe de culoare roşu-deschis şi albastru-deschis, curgând continuu de pe obeliscurile mobile ale piramidelor (obeliscurile piramidelor sunt localizate înaintea celorlalte piramide), ale căror organe se încrucişează în toate direcţiile. Cele două vârfuri, care sunt ca un fel de receptori antemergători în fata faţetelor piramidelor, se mişcă neîncetat şi emit scântei pe fata opusă a piramidei, pe care le împrăştie cu ajutorul acestor steluţe. Ai putea crede că prin această activitate haotică la suprafaţa faţetelor triple, rezultatul nu poate fi decât nişte mâzgălituri. In realitate, se creează tot felul de imagini ordonate, de parcă s-ar forma singure, şi care sunt minunate atunci când le priveşti! Observ acum că cele două coloane micuţe au devenit complet liniştite, de îndată ce o faţetă a fost desenată complet. Este aproape incredibil cum aceste mii şi mii de semne şi imagini suntpe suprafaţa piramidelor de cele două pensule vii, într-un interval de timp atât de scurt. Chiar dacă am considera aceste faţete de mărimea unui om, formele desenate ar rămâne foarte mici. Şi totuşi, puritatea lor este perfectă! Dar oare de ce nu pot descoperi asemenea imagini şi pe faţetele din spatele capului, deşi acestea sunt similare cu cele din partea frontală? Acolo nu văd nimic altceva decât linii, puncte şi nişte desene ca nişte cârlige, care nu par să aibă nici o semnificaţie.

Eu am spus: Acestea sunt semne sau simboluri ale sunetului şi ale cuvântului. Oricum, faţetele din spatele creierului nu sunt singulare, ci sunt tot timpul într-o comunicare polară cu cele din partea frontală. In acest fel, sunetul sau conceptul înregistrat prin semne sau simboluri pe faţetele din partea din spate a creierului este simultan desenat pe faţetele care alcătuiesc baza piramidelor din partea frontală sub forma unor imagini corespondente. Ele sunt prezentate sufletului în această manieră pentru a fi mai uşor recunoscute. Aşa se explică de ce fiecare piramidă din partea din spate a creierului este legată de câte o piramidă corespondentă din partea frontală printr-o sumedenie de fibre şi nervi. In caz contrar, nici un om nu ar putea avea o conceptie clară despre ideile percepute, sau despre o situatie ori acţiune descrisă în cuvinte.

Sunetele nearticulate şi muzica nu sunt transmise către această regiune cerebrală, ceea ce explică de ce oamenii nu-şi pot imagina obiecte sau alte forme vizuale asociate cu sunetele, cu armonia sau cu melodia. Aceste sunete nu sunt înregistrate pe faţetele din partea frontală a creierului, ci rămân fixate doar pe suprafaţa corespunzătoare a piramidei din spatele creierului, sub forma unor linii, puncte şi bastonaşe. Faţetele piramidelor din partea din spate a nervilor cerebrali pe care au fost înregistrate sunetele pure călătoresc de-a lungul măduvei spinării către partea de sus a stomacului (ganglionii plexului solar!), şi de acolo către inimă. Aşa se explică de ce muzica pură trezeşte inima şi o umple cu sentimente. Mai departe, aceste sunete ascensionează pornind din inimă şi pot fi desenate sub forma unor steluţe de către lumina iubirii pe cele două obeliscuri de pe faţetele cerebrale. De multe ori, ele sunt avanposturile sufletului în lumea spiritului, aşa că nu ezitaţi să învăţaţi şi să predaţi muzica pură, căci acest lucru îi poate fi foarte util sufletului pentru fuziunea completă cu spiritul. Muzica impură şi lipsită de armonie are însă efecte contrare.

Aşadar, chiar şi sunetele pot lua forme vizuale pentru suflet, după ce fac un mic ocol. Ele nu iau forma imaginilor unor obiecte, ci a unor forme şi semne spirituale superioare, similare cu hieroglifele de pe vechile monumente egiptene.

Toate aceste fenomene nu se pot petrece decât într-un creier ordonat şi pur, printr-o educatie şi printr-o pregătire corespunzătoare a inimii, care să permită înregistrarea prin intermediul luminii iubirii a tot felul de forme astrale şi spirituale pe piramidele cerebrale. După această lucrare preliminară, pentru a înţelege mai bine întregul proces, va trebui să privim mai îndeaproape felul în care sufletul permite înregistrarea imaginilor acestei lumi materiale pe faţetele cerebrale. Voinţa Mea face ca inclusiv imaginile care provin prin intermediul ochilor să fie înregistrate aici. Ce vedeţi acum?

Remarcaţi îndeosebi obeliscurile scrise amplasate inaintea celor două suprafeţe, felul în care ele se întunecă brusc, ca şi cum ar fi umplute cu un lichid de culoare neagră. Iată, toţi ce de faţă, inclusiv mediul care ne înconjoară, suntem înscrişi până la cele mai intime detalii pe aceste tăbliţe, şi nu prin imagini plate şi lipsite de viaţă, ci prin imagini tridimensionale, ca şi cum am fi vii. Fiecare din mişcările noastre sunt reproduse aici şi reluate apoi de mii de ori, în timp ce toate mişcările noastre anterioare sunt înregistrate în camerele interioare ale piramidelor. Ochiul sufletului poate avea oricând acces la ele, căci el este iluminat în permanentă de lumina astral-spirituală. Acest proces poartă numele de amintire sau memorie, şi se referă la accesarea părţii interioare a piramidei cerebrale. Prin reflexii multiple, aceste "impresii" se înmulţesc, astfel încât unul şi acelaşi obiect poate fi accesat de nenumărate ori. In acest fel, orice om poartă în suflet, şi cu atât mai mult întru spirit, întreaga creaţie, de la cele mai mari şi până la cele mai mici părţi ale sale, omul însuşi fiind alcătuit din aceste elemente.

Desenele din sfera lumii exterioare a naturii apar sub forma unor imagini întunecate, dar imaginile luminoase din spatele lor şi care provin din sfera spiritului iluminează aceste imagini ale naturii, astfel încât sufletul le poate înţelege şi poate privi prin ele.

Mai mult, partea frontală a creierului se află într-o comunicare continuă cu simţurile (nervii) mirosului şi gustului, în timp ce partea din spate a creierului se află într-o comunicare continuă cu simţurile (nervii) pipăitului. Aceşti nervi generează şi ei caracteristici particulare pe anumite faţete cerebrale bine determinate, special pentru acest scop, astfel încât sufletul să le poată recunoaşte cu uşurinţă (de pildă, parfumul unei anumite flori sau gustul unui anumit aliment). Creierul este astfel creat încât faţetele mirosurilor şi gusturilor sunt legate prin nervi foarte fini cu celelalte faţete similare. Astfel, atunci când un miros familiar activează nervii olfactivi, el este imediat recunoscut de faţeta corespondentă a piramidei din gama celor pe care sunt înregistrate mirosurile. Faţeta corespondentă este imediat stimulată, astfel încât sufletul îşi dă imediat seama despre ce miros este vorba. Acelaşi proces se aplică şi în ceea ce priveşte gustul.

Simţul atingerii îi este prezentat sufletului de partea din spate a creierului, în timp ce materia care a stimulat această atingere îi este prezentată în forma şi structura ei. Dar toate aceste procese nu se petrec decât într-un creier ordonat şi bine organizat, nu şi în cazul celor dezordonate şi dezechili-brate, unde procesele corespondente sunt mult diminuate. Priviţi acest creier cu adevărat bine organizat! Ce claritate au imaginile sale! Totul este luminos şi toate formele corespund perfect celor exterioare, putând fi văzute cum se dezvoltă în cea mai perfectă claritate în structura lor organică. Ce concepte şi ce reprezentări ideale trebuie să primească sufletul acestă din partea tuturor lucrurilor şi relaţiilor! Cât de înţeleaptă şi cât de plină de energie vitală trebuie să fie această fiinţă umană!

Avem acum în fata ochilor un creier degradat; priviţi cum continuăel -să se degradeze, din cauza asocierilor proaste pe care le face. Priviţi ce hâos există în acest creier!

In el nu există nicăieri o conexiune ordonată, ci numai piramide stâlciate şi deformate. Totul pare mai degrabă o grămadă de moloz decât un organ ordonat. Multe creiere primesc din start o asemenea formă, încă din pântecul mamei (din cauza degradării sufletului care se încarnează!). Mintea acestor copii ar trebui educată cu cea mai mare atenţie timp de cel puţin zece ani. Dar cine se gândeşte la aşa ceva? Inţelepţii acestei lumi au în cel mai bun caz un intelect ascuţit, dar egoist. Secretul acestei ascuţimi mentale constă în alinierea parţială sau totală a piramidelor cerebrale la toate fiinţele umane. Această comunicare în linie dreaptă între piramide poate permite "” din când în când "” ca un intelect lumesc să fie capabil să dea naştere unor idei excepţionale, deşi aservite unor scopuri pur materiale. Natura spirituală profundă le rămâne însă străină acestor oameni.

Explicaţia constă în degradarea fundamentului creierului încă din pântecul mamei, urmată de o accelerare a degradării inimii şi a minţii prin felul în care evoluează sufletul respectiv. Dacă, după naştere, acest suflet ar fi educat în mod corespunzător, creierul lui ar putea reveni în mare măsură la forma corectă, în pofida degradării sale pre-natale. Omul respectiv ar putea ajunge astfel treptat la o anumită strălucire şi la un nivel superior de energie vitală, iar prin bunătatea inimii sale, ar putea "” după câţiva ani "” sa înlocuiască părţile degradate cu care s-a născut. In omul care are un creier corupt "” în care nu există decât imagini spirituale deformate "” razele de lumină nu pot străpunge structurile cerebrale material-substanţiale pentru a ajunge la creierul astral-spiritual. De aceea, faţetele cerebrale complet atrofiate ale sufletului său rămân întunecate şi goale. Chiar dacă lumina pură a spiritului ar pătrunde în aceste faţete, sufletul respectiv nu ar beneficia prea mult de pe urma ei, căci ar fi ca şi cum ai lumina o cameră complet goală, în care nu ai nimic de văzut. Când spiritul îşi dă seama că nu priveşte decât nişte faţete goale ale sufletului, el nu mai îngăduie trecerea luminii sale, iar sufletul continuă să rămână în acelaşi întuneric ca şi mai înainte.

Pentru stimularea activă a unor asemenea minţi întunecate sunt necesare noi remedii, mult mai drastice, astfel încât ele să înceapă să fie structurate pe calea cea dreaptă. Vă voi arăta acum care sunt efectele impregnării unui asemenea creier corupt şi copilăresc cu primele concepte lumeşti. Observaţi cum obeliscurile încep să creeze imagini distorsionate pe faţetele piramidelor, în culori întunecate şi fade. Consecinţa acestor imagini deformate este că tânărul nu va putea multă vreme să înţeleagă corect materia care îi este predată. El nu îşi poate forma o conceptie corectă despre ea, decât dacă îi este prezentată de sute de ori. Explicaţia constă în imaturitatea puţinelor faţete cerebrale care sunt încă ordonate în creierul său. Pensulele care ar trebui să facă desenele pe aceste faţete sunt încă slabe şi neîndemânatice, neavând nici un fel de practică astrală. Ele nu dispun de materialele necesare pentru a desena, iar "pânza" pe care desenează (faţetele piramidelor) nu este nici ea dreaptă şi de calitate. De aceea, imaginile desenate de ele pălesc rapid, şi de multe ori trebuie să fie redesenate în mod repetat, pentru a putea adera pe faţeta încă imatură. Tot ce vede sufletul sunt nişte contururi exterioare palide şi nu putem vorbi de o pătrundere a lui în profunzimea conceptului respectiv. Faţetele cerebrale disponibile sunt mâzgălite cu limfă neagră. In acest fel, învăţăturile spirituale ale lui Dumnezeu sunt memorate de creier pe de rost, la fel ca tabla înmulţirii, fără a servi cu adevărat pentru educaţia minţii şi a inimii.

Intrucât nu există nici o mişcare mentală care să stimuleze ascensiunea luminii spirituale din inimă către creier, sufletul nu poate privi direct, ci trebuie să simtă imaginile întunecate şi stereotipe care au fost înregistrate pe faţetele cerebrale. Intrucât un asemenea suflet sărman nu îşi poate obţine cunoaşterea decât prin atingerea directă a acestor faţete, este explicabil de ce el neagă în existenţa sa pământească toate conceptele legate de spirit, necrezând decât în ceea ce poate atinge direct cu simţurile sale terestre. Formaţiunile din creierul său corupt care nu au structura unor piramide îi sunt complet inutile. Ele nu fac altceva decât să genereze o senzaţie de confuzie lipsită de speranţă în sufletul respectiv, şi orice încercare de transmitere a unor adevăruri superioare este absolut inutilă. Este dificil pentru aceste suflete să înţeleagă chiar şi lucrurile naturale; cum le-am putea cere atunci să înţeleagă aspectele supranaturale sau celeste, câtă vreme zac încă în întunericul cel mai deplin?

Cei care îşi educă copiii în sensul dezvoltării intelectului înaintea emoţiilor inimii nu fac altceva decât să le distrugă creierele, care ajung să fie dezechilibrate. Atunci când două treimi din creier nu au ajuns încă la maturitate, este dificil ca tânărul să asocieze corect imagini, cuvinte, numere şi simboluri în cantităţi foarte mari, înregistrându-le în mod corespunzător pe faţetele cerebrale încă nestructurate şi delicate; dacă el este forţat totuşi să facă acest lucru, faţetele cerebrale se vor împietri, dar numai pe anumite porţiuni ale lor, rămânând lipsite de soliditate pe alte porţiuni. Pe de altă parte, din cauza forţării memoriei, ele se vor deforma complet. In acest fel, încă din primii ani de viaţă creierul este impregnat cu tot felul de impresii, devenind absolut incapabil să mai recepteze simbolurile subtile care ascensionează dinspre minte şi care ar trebui să fie imprimate pe faţetele corespondente ale creierului. Mai târziu, când mintea va citi în suflet căutând marile adevăruri spirituale, ea nu va găsi nimic, astfel încât sufletul nu va "înţelege" aceste adevăruri.

De altfel, sufletul are tot timpul în fata lui diferite imagini grosiere, materiale, lumeşti, o adevărată pădure densă, prin care nu mai poate decât cel mult întrezări numeroasele imagini subtile şi delicate (ale minţii). Dacă el surprinde "” chiar şi pentru un singur moment "” asemenea imagini ca prin ceaţă, imagini care au provenit din inimă şi care au fost imprimate pe creier, ele îi apar în forme distorsionate, din cauza imaginilor grosiere, materiale (rezultate din impresiile simţurilor) care stau în fata celor spirituale, acoperindu-le parţial sau chiar distrugându-le. Creierul a fost creat cu scopul de a permite sufletului să vadă şi să cunoască ordinea prestabilită a vieţii. Mecanismul corpului fizic uman este supus unei ordini strict matematice, în care fiecare rotiţă are rostul ei şi nimic nu poate fi schimbat nici măcar cu o singură iotă. Dacă schimbi ceva, se va produce în mod necesar o schimbare în întregul organism. Acelaşi lucru este valabil şi în ceea ce priveşte organismul sufletului, care este însă mult mai delicât şi mai subtil decât cel grosier. In timpul vieţii pământeşti, sufletul nu poate vedea şi auzi decât prin intermediul creierului material. El poate avea însă şi alte impresii, confuze şi inexplicabile, percepute prin ceilalţi nervi. Chiar şi acestea trebuie să se afle într-o comunicare neîntreruptă cu nervii cerebrali, căci în caz contrar palatul nu ar mai avea capacitatea de a gusta, iar nasul nu ar mai avea capacitatea de a mirosi.

Atâta vreme cât sufletul sălăşluieşte în corpul fizic, creierul rămâne principalul organ al vederii. Dacă este structurat corect, sufletul va putea privi cu toată claritatea, prin intermediul minţii, imaginile vieţii imprimate pe creier, după care va putea reflecta asupra lor, va putea trage concluzii şi va acţiona în consecinţă. Atunci când primeşte alte percepţii în timpul vieţii sale fizice (cum ar fi de pildă cele receptate prin partea de sus a plexului solar), la care creierul nu participă, în suflet nu va rămâne nici o amintire a acestor percepţii, decât cel mult o senzaţie superficială. Tot ceea ce rămâne în creierul astral, ca urmare a viziunii interioare a sufletului, nu poate fi citit şi recunoscut decât de către spirit. In ceea ce priveşte viziunea interioară, creierul fizic deformat nu îi este de nici un folos sufletului. Pe de altă parte, atunci când creierul este structurat în acord cu ordinea justă care derivă din inimă, imaginile spirituale ale vieţii sunt imprimate mai rapid pe faţetele creierului decât cele materiale. Iar cum aceste imagini spirituale sunt un aspect al luminii, impresiile din lumea exterioară care vor fi înregistrate ulterior vor fi scăldate şi ele în lumină, fiind uşor de înţeles din perspectiva înţelepciunii".

(n.ed. Aceste învăţături referitoare la relaţia dintre creier şi suflet demonstrează dubla functie a creierului: 1. cea de înregistrare a informaţiilor primite prin impulsuri spirituale imagini ale luminii provenite din inimă; şi 2. cea de înregistrare a informaţiilor primite prin impresiile exterioare receptate de simţuri "” imagini fizice sau materiale. Invăţăturile confirmă importantă dezvoltării corecte a creierului pentru formarea corpului astral al omului. Avem de-a face aici cu o anatomie spirituală şi fizică mult superioară oricărei cunoaşteri ştiinţifice de până acum).

-

P.S. Din acest text reiese si faptul ca creierul si memoria unui copil care este dus la scoala prea devreme sau este indopat cu informatii (TV, internet, etc.) prea devreme este distrus, in timp ce copii care incep scoala mai tarziu au sanse mult mai bune pt. a fi finalizata dezvoltarea creierului, dezvoltare care se finalizeaza de abia pe la 9 ani. Tendinta actuala este de a sili copii sa invete cat mai multe cat mai devreme, des incepand cu cresa iar capacitatea de a memora a copiilor in timpul scoli scade ca urmare vertiginos deoarece nu mai raman destule celule cerebrale intacte pentru a stoca informatiile.
De remarcat si OBLIGATIA de a da copii la scoala pana la 7 ani.
Majoritatea geniilor din trecut au fost genii, pentru ca nu au avut sansa sau obligatia de a merge la scoala sau gradinita prea devreme si nici nu erau bombardati cu informatii ca si copii din ziua de azi. Cei mai multi genii proveneau din familii simple de tarani si multi au inceput scoala mult mai tarziu.

-

Un experiment interesant care dovedeste valabilitatea textului de mai sus a fost facut o famile de invatatori din Filipina acum catva ani care au hotarat sa-si lase copilul sa invete numai cat si ce vrea el. Datorita libertati pe care creierul acestui copil a avut-o ca sa se dezvolte complet, acesta s-a dezvoltat psihic in modul care noua, cei handicapati psihic ni se pare un geniue si copilul a incepand facultatea la 9 ani si terminand-o la 12.
Cartea de mai jos reda experienta acestui copil si a fost scrisa chiar de el :
Mon École Buissonnière - Arthur
www.amazon.fr/Mon-école-buissonnière-Arthur/dp/2876451190

Deci dati-va copii cat mai tarziu posibil la scoala caci sistemul este compeut sa creeze roboti si nu oameni inteligenti si nu-i indopati cu informatii, aritmetica si tampenii la varste fragede, caci orice informatie stocata pana la varsta de 9 ani inseamna automat o celula distrusa si mai tarziu o memorie slaba.

"Ce livre décrit lenfance darthur, un petit garçon que ses parents ont décidé déduquer "autrement".
Chauqe leccteru y trouvera ce qui lintéresse : un plaidoyer pour lécole à la maison, une recette pour faire des ses enfants des génis, ou bien une bonne raison de les envoyer à lécole.
Personnellement, je trouve quil y a de bonnes idées dans léducation dathur. Mais il y a aussi des choses terribles. par exemple le fait quil ait été complètement coupé des autres enfants.
en tous cas ce livre ne peut aps laisser indifférent.
A conseiller aux parents qui veulent être actifs dans linstruciton de leurs enfants."

-
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
03-11-2023, ora 13:20
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Carbunele vieții
Carbon Elixir
Conține molecula C60 - Premiul Nobel. Superantioxidant este de 172 de ori mai puternic comparativ cu vitamina C, antiaging, protecția împotriva radicalilor liberi și radiațiilor 5G, booster imunitar, îmbunătățirea funcției creierului, accelerarea creșterii părului, îmbunătățirea performanțelor sportive, crește semnificativ rezistența generală a organismului.
Vezi detalii