Stari Anxietate la 15 ani. | Forumul Medical ROmedic

Stari Anxietate la 15 ani.

22-09-2015
AleexM
Nu este medic/terapeut
AleexM
Buna seara tuturor. Ma numesc Alexandru, sunt din Bucuresti si sunt elev in clasa a 8-a. Acum 2 saptamani (joi cred) ma uitam pe telefon la un baiat cum se joaca un joc si dupa ce am terminat, m.mam bagat la somn.Nu puteam adormi si parca ma cuprinsese o teamaneexplicabila, oftam mereu si pulsul mi se marise. Am zis sa nu o trezesc pe mama cu speranta ca imi va trece...nu a trecut si am trezit.o pe mama. Am inceput sa tremur din cap pana in picioare vizibi, frica de moarte si frica de a nu innebuni (nu avusem pana acum asa ceva si m.am speriat rau). Am luat calciu fiola+ un ceai(cred ca de menta) si m.am bagat in pat. Imi trecusera tremuratul, dar tot aveam acea stare de neliniste. Tocmai la ora 5 am reusit sa adorm.Cred ca pe langa starile de anxietate ma luase si raceala ( aveam febra+ dureri de cap). A doua zi cand am dormit mai dupa-amiaza, m.am trezit si iar aveam frica acea de zici ca eram un bebelus care atunci cand se trezeste incepe si plange.Am fost la doctor, mi.a spus ca sunt racit, mi.a dat Sedatif PC 3 tablete/zi si nurofen+paracetamol si Zynerit( nu stiu daca am scris corect) deoarece cand vorbeam cu doctora incepusem sa tremur, cred ca din cauza emotiilor si mi.au aparut niste pete rosii pe corp care au disparut intr.un minut.Pur si simplu se uita la mine si dupa nu mai vede nici o pata, s.a mirat si doctora. :)). Mi.a dat sa fac setul de analize, au iesit bune ( unele chestii putin mai maricele). In prima zi de scoala aveam frica acea ca daca fac iar atac de panica in public si ma fac de ras?Am trecut peste problema asta si m.am dus cu toate ca nu ma simteam in apele mele. M.am dus si urmatoarele zile si am observat ca nu mai am starile acelea de frica, au disparut complet. Ei bine...acum ma confrunt cu o alta problema...Nu am chef de nimic, nu ma mai pot concentra(stau si privesc asa in 'gol' negandindu-ma la nimic), nim