Rezultate Analize Hormonale

04-05-2011
danuta82
Nu este medic/terapeut
danuta82
buna, am 29 de ani, din decembrie 2010 nu mai am ciclu menstrual, am fost la medic si mi-a dat sa-mi fac niste analize hormonale(fiind si obeza), azi am primit rezultatele si va rog sa ma ajutati (locuiesc in afara tarii), doctorita mea a zis ca sunt ok analizele astept si un sfat medical, pt ca nu am incredere in doctorita mea.multumesc.

FREE T4 13.6
FSH 6.7
LH 8.9
PROGESTERONE 3.6
PROLACTIN 85
TESTOSTERONE 3.7
TSH 1.76


va multumesc anticipa!
6 comentarii
0
04-05-2011, ora 18:25
danuta82
Nu este medic/terapeut
danuta82
va rog mult...poate cineva sa-mi spuna daca sunt bune sau nu analizele de mai sus???, , , va multumesc
0
04-05-2011, ora 19:33
elena raluca
Nu este medic/terapeut
elena raluca
Buna Danuta, de la inceput iti spun ca folosesc id mamei mele, eu nu sunt incrisa pe acest forum.Sunt asistenta medicala in Italia(regiunea Emilia Romagna), nu am spus ca sa ma laud, dar daca si tu esti in strainatate ar fi bine sa mergi cu rezultatele la analize la un endocrinolog bun.Valorile normale ar fi:
FSH foliculara 3-8 Aici stai bine la valoare
ovulatorie 2-17
luteale 1-6
menopauza 26-133
prolactina 3-27 dupa noua metoda din 3/12/2010
estradion foliculara 20-250
ovulatorie 38-650
luteale 21-312
menopauza mai putin de 28
progesteron foliculara mai putin de 0, 3
luteale 1, 2-16
menopauza mai putin de 0, 2
free t4 11-24 sunt analize care servesc pt.determinarea functionalitatii glandei tiroide
TSH e analiza tiroidei care e OK(valorile normale sunt intre 0, 35-4, 94)
Testosteronul 0, 1-4, 1
LH faza foliculara 1-18
faza ovulatorie 8, 7-80
luteala 0, 5-18
menopauza 12-55
Analizele in general sunt bune pt.varsta ta;e posibil sa fi trecut printr-o perioada mai stresanta, sau ai racit jos ceea ce poate modifica ciclul menstrual;dar ar fi bine fa-ti un test de sarcina ca poate...(daca e un bebe ti-l botez eu).