Puroi la masea

90 comentarii 1 2 3
0
17-08-2013, ora 13:11
anka bujor
Nu este medic/terapeut
anka bujor
Buna ziua, EU sunt allergica la medicalmente Si la ali mente prima para aveam diaree si cand tuseam scuipam flegme verzi, apoi cand mancam produsse fa cute cu lei scuipam galben, acum de o bucata de verme cand mananc in speciale paine simt furnicaturi in cerul gurii in gingii si a 2 a zi mi se inflameaza gingiile si mi curge puroi verde mentionez ca ani in urma am avut aceleasi simtome si am DAT cu imunostimulatorul polimicrobian cu candidi a IBC 10 si mi a trecut. Acum am aceleasi pusee cateodata puro i verde IMI iese si din nas gat. Etc.posate sa FIE allergia asta la coeva si mi se inflameaza in coro
0
07-09-2013, ora 00:47
adiyta
Nu este medic/terapeut
adiyta
De duminica trecuta ma doare maseaua in continuu azi e vineri deci de o saptamana ma doare si ma lasa pt ca iau antibiotice.Am carie la ea in primele 2 zile ma lasase apoi a inceput sa ma doara iar de umflata nu este dar ma doare sub masea de moarte si pe gat in jos nu stiu ce sa fac de 3 zile iau oxacilina si Ketanol cand ma doare dar vad ca in partea de jos (sub masea si pe gat tot ma doare intr-una) nu stiu ce sa fac.
0
07-09-2013, ora 20:17
Dr. Dragomir (Parnia) Alina
Stomatologie, Bucuresti
Dr. Dragomir (Parnia) Alina
Este timpul sa mergi la dentist pentru un tratament local. Acum este posibil sa treaca la antibiotic si antiinflamatoare, dar se poate reacutiza oricand fara tratament local; cu cat amani mai mult, cu atat vei avea de suferit mai mult.
0
22-09-2013, ora 19:24
grigorieanamaria
Nu este medic/terapeut
grigorieanamaria
Buna ziua,