Puroi amigdale, febra mare.

11-01-2009
Mihaela11
Nu este medic/terapeut
Mihaela11
Am probleme cu amigdalele de cand sunt mica, insa mi-a fost teama sa le scot. Nu am mai facut amigdalita de ceva vreme, insa ceea ce am acum ma cam sperie. Am puroi pe amigdale, nu prea pot inghiti, febra de 2 zile (38, 38, 5) pe care nu pot sa o scad cu nimic. Am luat paracetamol, mi-am pus comprese cu apa rece pe frunte, burta, gambe si talpi, insa fara nici un rezultat. Mentionez faptul ca iau oxacilina incepand de ieri. Ceea ce ma sperie este faptul ca puroiul mi s-a tras si la o masea, iar toata gingia de sus este umflata. Sunt studenta, si in orasul in care studiez nu imi este foarte accesibil sa merg la un medic. Va multumesc!!!
13 comentarii
0
11-01-2009, ora 13:44
Dr. Flueraru Valeriu
ORL - Otorinolaringologie, Pascani
Dr. Flueraru Valeriu
Mihaela.. Teama este buna... la momentul potrivit. dar in cazul sanatatiii proprii risti cam mult.
Te incanta ideia sa ajungi la 30 de ani in spitale de recuperare cu reumatizm??????
Acum trebue sa faci un tratament foarte serios.
Oxacilina nu este suficienta pentru amigdalita purulenta.
Ospen de 1500 la 6 ore primele 3 zile dupa care la 8 ore inca 3 zile. si 1 la 12 ore pana la 10 zile de tratament.
Biseptol 480mg cate 2 la 12 ore.
Eurespal.. 3 pe zi.
multa gargara.. multe lichide calde de baut.
tab de supt.. 5-6 pe zi.
Mergi la ORL.. si peste 3 saptamani dupa vindecare.. trebue sa le scoti. dac iti vrei bine.!
0
14-01-2009, ora 12:05
Mihaela11
Nu este medic/terapeut
Mihaela11
Buna ziua din nou. Va multumesc pentru raspunsul dumneavoastra anterior. Am incercat cu Ospen de 1500 insa nu a mers. Sunt in a 5-a zi de febra si am fost la medic. M-a diagnosticat cu laringo-angina aftoasa. Mi-a dat Cedax, 1 pe zi si o solutie, de la farmacie, cu care sa imi ung gura. Vroiam sa va intreb pe dumneavoastra, pentru ca am uitat sa intreb cand am fost la medic.. Este contagioasa aceasta boala? Va multumesc inca o data!
0
14-01-2009, ora 12:57