Problema cu penisul.

06-05-2012
Robert David
Nu este medic/terapeut
Robert David
Salut, sunt nou pe aici si nu prea ma inteleg bine cu forumurile in general, in fine. Am 17 ani si am o mare problema din punctul meu de vedere, cand stau cu prietena, cand au loc sarutari atingeri, in special seara simt ca ceva se scurge din penisul meu, este un lichid transparent care de fiecare data cand sunt cu prietena isi gaseste loc pe chiloti/boxeri mei, este normal lucrul asta? Precizez ca nu am avut nici-un contact sexual pana acum. Va rog sa-mi spuneti cateva sfaturi, daca exista.. e un lucru destul de jenant pana la urma.
4 comentarii
0
06-05-2012, ora 13:38
brdan181
Nu este medic/terapeut
brdan181
Salut, ceea ce se scurge din penisul tau este sperma. Scurgerea spermei este datorata faptului ca te exciti si faptul ca esti virgin influenteaza oarecum.
Nu sunt medic, insa eu nu o consider o problema de ordin medical.
Te masturbezi des ?

Sfaturi: Scapa de virginitate !
0
06-05-2012, ora 13:42
Robert David
Nu este medic/terapeut
Robert David
Da, ma masturbam o data la 2-3 zile dar de ceva timp n-am mai facut-o deloc, m-am gandit ca din cauza asta mi se intampla..
0
06-05-2012, ora 14:56
brdan181
Nu este medic/terapeut
brdan181
Totul se datoreaza excitarii, trebuie sa scapi de inhibitii, sa nu iti fie rusine, sa ii descoperi corpul, sa te simti ok cu prezenta ei. Sincer mi s-a intamplat si mie dar doar cand se frecau sau dansau provocator in fata mea, insa foarte putin. Incearca sa scapi de virginitate, parerea mea !
0
06-05-2012, ora 15:39
Robert David
Nu este medic/terapeut
Robert David
Da asta am sa fac, multumesc mult de tot Dan, sanatate!
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Faloplastia - interventie chirurgicala pentru marirea penisului
  • Circumcizia la barbati