Pete rosii pe fata

03-05-2008
Marianvaru
Nu este medic/terapeut
Marianvaru
Buna ziua
Am si eu o problema
am 15 ani si mi-au aparut pe fata niste pete rosii (in zona nasului)
pe acele pete apar si niste coji micute... am incercat sa le dau jos (cojiile) dar din acele pete rosii iese un lichid si se formeaza alte coji..

Va rog ajutatima.
23 comentarii
0
05-05-2008, ora 00:00
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Ai facut o dermatita seboreica. Ar fi bine sa consulti un dermatolog.
0
05-05-2008, ora 00:00
Marianvaru
Nu este medic/terapeut
Marianvaru
E posibil sa lase urme pe fata dupa ce scap de ea ?
adica sa ramana pete sau urme ?
0
08-05-2008, ora 00:00
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
De obicei dermatita seboreica nu se trateaza definitiv ci are un tratament de intretinere, insa nu lasa urme pe fata.
0
05-03-2009, ora 06:52
aLTNume*
Nu este medic/terapeut
aLTNume*
buna... sunt student, am 20 de ani si am o problema care ma chinuie de aproape 2 ani... mi-au aparut in zona nasului pete rosii...care apar in fiecare zi... trec temporar si se vad in relief dupa culoarea tenului... prezinta coji... daca dau jos cojile, pielea ramane rosie si se observa bubite...inclusiv straluceste fata de pielea normala... ce pot face... este super rau... am mancarini in zona rosie... la inceput am crezut ca este doar o iritatie... dar sunt sigur ca nu persista atata timp... plus ca am si in zona nasului intre sprancene... am avut si pe frunte dar a trecut... ce pot face? am vrut sa ma duc la un dermatolog dar imi este frica sa nu am o boala de piele care nu trece... daca ma puteti ajuta va multumesc mult !!! Sper macar sa imi fac curaj sa merg la un medic.
0
05-03-2009, ora 07:07
aLTNume*
Nu este medic/terapeut
aLTNume*
imi pare rau am uitat sa specific ca imi apar si dupa urechi in fiecare zi... le dau jos iar apar.. nu stiu ce sa mai fac.
0
05-03-2009, ora 18:23
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache