ROmedic a implinit 10 ani ROmedic a implinit 10 ani
Forum medical - întrebări și răspunsuri medicale
Vizitarea site-ului implică acceptarea cookies-urilor. Citește mai multe
Forum medical Regulament Colaborare - răspunsuri

Pete maronii pe piele

04-07-2007, ora 00:00
Autor: Mihai Vlad
Buna ziua.
De peste 10 ani am pete maronii pe labele picioarelor. Am si varice si am pus pe seama varicelor aceste puncte care mi-au aparut. De curand insa medicul flebolog mi-a spus ca petele nu ar avea legatura cu varicele, iar medicul dermatolog pe care l-am vizitat mi-a recomadat Lioton gel, spunandu-mi ca petele se datoreaza unei proaste circulatii periferice.
Labele picioarelor sun aproape maronii din cazua acestor pete si repet le am de peste 10 ani. Care credeti ca este totusi motivul pentru care mi-au iesit si ce ar trebui sa mai fac pentru a le stopa (in timp, s-au mai inmultit oarecum). In familie nu am cazuri de cancer de piele, tatal meu are varice.
Va multumesc

Mihai
3 comentarii
05-07-2007, ora 00:00
Autor: midorin42 | Dr. Dorin Mihalache - Dermatovenerologie, Iasi
Petele maronii se datoreaza hemosiderinei, un compus rezultat din degradarea hematiilor care ajung sub piele. In cazul persoanelor cu varice la nivelul membrelor inferioare in pozitie ortostatica apare edemul gambelor, iar hematiile trec din vase, prin peretele acestora, ajungand sub piele, unde se degradeaza eliberand acea hemosiderina. Intru-cat este ca un tatuaj, tratamentul este ineficient. pentru prevenirea accentuarii pigmentarii se administreaza Detralex, un medicament care intareste peretele vaselor, prevenind iesirea hematiilor prin el.
22-07-2007, ora 00:00
Putin probabil ca flebologul sa va spuna ca aceste pete nu se datoreaza varicelor.
La o eventuala intervetie chirurgicala care sa rezolve cauza nu v-ati gandit?
24-06-2008, ora 00:00
Autor: CRISS1982
VA ROG MULT SA-MI SUGERATI CE SA FAC SA SCAP DE PETELE DE PE PICIOARE CARE LE AM IN URMA UNEI ARSURI SOLARE.MI-E GROAZA NU POT SA PORT DECAT PANTALON LUNG !!! AM DE 2 ANI PETELE ASTEA !! MA DAU SEARA CU GALBENELE PROPOLIS TATANEASA.....GASESC LA PLAFAR UN UNGUENT CARE LE COMBINA PE TOATE. AS SA STIU DC E BINE SA CONTINUI SAU IMI TREBUIE UN MEDICAMENT MAI PUTERNIC !!!VA MULTUMESC ANTICIPAT ! ASTEP CU NERABDARE RASPUNSUL D-VS.
Adaugă un comentariu / răspuns