Ovar polichistic sau nu?

22-08-2013
Yochanan
Nu este medic/terapeut
Yochanan
Buna ziua! In urma unei consultatii la endocrinolog datorita unei probleme cu parul - alopecie, am facut o ecografie abdominala. Rezultatele au fost: ovar drept - diametru maxim 23 mm cu o formatiune chistica de 10 mm, iar ovarul stang - dimensiuni de 19 x 13 mm, structura predominant solida, chisturi milimetrice.
Un medic mi-a zis ca nu este sindromul ovarelor polichistice, altul mi-a zis ca da si mi-a dat tratament pe 6 luni cu Yaz si pe 3 luni cu Verosipron si Secom Rhoiola Rosea. Mentionez ca analizele hormonale, TSH, testosteron, Anti TPO si DHEA-S au iesit in limitele normale.
Intrebarea este care este varianta buna?
Va multumesc!
1 comentarii
0
23-08-2013, ora 10:25
Andra Constantin
Nu este medic/terapeut
Andra Constantin
yaz sunt anticonceptionale. anticonceptionalele sunt principalul medicament contra chisturilor. 6 luni e perioada in care chisturile trebuie sa dispara sub tratamentul cu yaz. Rhodiola rosea este o planta originara din china din cate stiu. capsulele acestea sunt un fel de supliment alimentar. aceasta planta este buna ptr foarte multe lucruri. are actiune si asupra organelor genitale si asupra psihicului...ptr aproape tot. eu am luat ptr depresie. nu stiu clar de ce ti-a dat verospiron care e diuretic, adica ajuta la eliminarea apei din organism. probabil ptr ca acele chisturi sa dea mai repede inapoi. nu stiu clar ce sa iti spun despre verospironul asta. am avut anul trecut 2 chisturi de 5 cm si am luat 6 luni anticonceptionale si mi-au trecut fara sa imi prescrie diuretice sau alte suplimente. dupa ce am terminat anticonceptionalele, doctora mi-a spus sa le iau in continuare dar nu le-am mai luat. in schimb am luat de la plafar Tinctura din mladite de zmeur. costa doar 15 lei. e foarte bun. are actiune fix pe aparatul genital feminin, chisturi, dismenoree, noduli mamari, probleme hormonale. eu chiar ti-l recomand. nu are efecte adverse, este un produs natural. nu