Obsesie sau nebunie?

04-06-2012
catrinel zamfir
Nu este medic/terapeut
catrinel zamfir
Am varsta de 20 de ani, sunt studenta si provin dintr-o familie buna. La varsta de 15 ani l-am cunoscut pe cel care avea sa ma marcheze teribil din punct de vedere afectiv-emotional. Este vorba de un baiat, cu o reputatie nu foarte buna in oras, considerat 'smecher', care nu a fost acceptat niciodata de parintii mei. Cu toate astea, eu am inceput o relatie cu el, care a culminat cu inceperea vietii mele sexuale, la 17 ani. Am uitat sa mentionez ca baiatul respectiv era implicat intr-o relatie cu una din amicele mele, care, auzind vehiculandu-se prin oras ca eu as avea treaba cu el, a inceput sa se apropie foarte mult de mine, ajungand chiar sa pretinda ca imi este prietena si inoculandu-mi ideea ca ea are o relatie perfecta cu el. Eu neputand sa spun nimic despre ceea ce traiam eu cu adevarat cu el, de frica sa nu se auda prea departe, stateam si taceam si vorba aceea, inghiteam totul..
Episoadele prin care am trecut sunt haotice, pentru ca dupa ce m-am culcat cu el, deja s-a aflat in tot orasul, eu devenind ' oaia neagra', avand scandal cu presupusa 'prietena' si scotandu-mi vorbe care mai de care mai urate.
Totul s-a incheiat. Cu el nu am mai vorbit deloc, el tinand o suparare mare pe mine, cum ca eu sunt cea din vina careia s-a intamplat totul, ca eu am vorbit si de la mine a plecat totul... Vara aceea am petrecut-o sechestrata in casa, mancand si fumand, cazuta efectiv in depresie. Am reusit intr-un final sa trec peste, dar vara urmatoare, parintii mei au aflat ce mi se intamplase cu un an in urma si spre uimirea mea, au reactionat cat de cat ok... Mi-au fost alaturi si au inteles prin ce trecusem.