Oboseala, dureri, pierderi de memorie

19-03-2007
Birkoff
Nu este medic/terapeut
Birkoff
In ultima perioada (4-6 luni) am inceput sa fiu din ce in ce mai obosit, dorm mai mult dar tot obosit ma trezesc, ba chiar am dureri musculare si ma simt vlaguit, slabit si fara energie.
Acum cate ceva despre mine.
Lucrez ca web programator (stau intre 10-16 ore la calculator), mananc sporadic (nu am pofta), merg mult cu bicicleta (50-100 km pe zi) ca sa compensez statul pe scaun la calculator. Am o dieta lacto-vegetariana de 12 ani, nu am avut probleme pana acum. In ultima perioada am inceput sa uit, dar nu chestii simple (cum ar fi ce am mancat aseara, sau ce zi e azi) ci chiar treburi cu care lucrez zi de zi (uit unde am pus cheile, uit cum se numeste o functie care o folosesc des si trebuie sa stau sa caut in manualul de programare ca sa imi aduc aminte cum se numeste) am uitat chiar ca a fost ziua mea (mi-am adus aminte cand am ajuns la servici si m-au sarbatorit colegii).
Am 32 de ani, nu fumez, nu beau, nu fac excese (poate doar cu calculatorul si bicicleta).
Ce ma ingrijoreaza este pierderea memoriei, inainte tineam minte orice detaliu, orice discutie chiar si avuta acum cateva luni, acum nu imi aduc aminte daca am facut oferta clientului sau nu...

Durerile sunt ceva general, in general dupa somn prelungit (media mea de somn este de 10 ore, dar cand ma simt obosit dorm si 13-16 ore)

Nu am ameteli, la ultimul control general de anul trecut mi sa spus ca nu am anemie (banuiam ca sunt anemic si am cerut control special pentru anemie), poate ca am lipsa de anumite minerale sau vitamine datorita regimului meu alimentar bazat pe oua-ciuperci-soia-lactate dar nu am de unde sa stiu ce anume imi lipseste... vreau sa stiu ce ar trebui sa fac.
43 comentarii 12 Înainte ›
0
20-03-2007, ora 00:00
Dr. Ana-Maria Slanina
Medicina de familie, Iasi
Dr. Ana-Maria Slanina