Oboseala, ameteli asociate cu alte simptome.

26-12-2011
deea_sv
Nu este medic/terapeut
deea_sv
Am 20 de ani, sunt studenta si de 5 zile am revenit acasa, in orasul natal.De cand am venit stau mai mult in pat pentru ca ma simt foarte obosita, tot timpul ma simt ametita, fara puteri, nu am pofta de mancare si uneori mai am dureri de cap.Sunt la sfarsitul perioadei de menstruatie si mentionez ca pentru mine intodeauna dupa o astfel de perioada am nevoie de ceva timp ca organismul meu sa isi revina complet.Insa de data aceasta e ceva diferit.Cu 2 zile inainte de a veni acasa, am avut ocazia de a-mi masura tensiunea la facultate, in timpul unui LP, iar asistenta s-a speriat de valorile indicate.Aveam 146/85.Stiu ca pulsul il aveam prea mare, cei drept in acea zi ma durea capul foarte tare si eram foarte stresata si suparata.
Eu am suflu sistolic de gradul II de 4 ani, insa anul trecut am fost la medicul de familie, din cauza stresului si supararii, si mi-a prescris aspacardin, Ca si Mg cu B6 pentru ca aveam si palpitatii, dureri in piept, senzatie de sufocare cand fac un efort fizic intens si de scurta durata.Iar ca diagnostic scria tahicardie supraventriculara.Din cate m-am interesat tahicardia supraventriculara ca diagnostic este identifica numai dupa ce pacientul se simte foarte rau, i se face imediat un EKG si abia apoi i se poate pune un astfel de diagnstic.
Aspacardin nu mai iau.Am luat tratamentul cam 6 luni de zile dupa care mi-am revenit complet si nu am mai luat.
De 3 luni obosesc mult mia repede si tare decat inainte.Stau la etajul 3, insa de fiecare data ma opresc la etajul 2 sa ma odihnesc pentru ca obosesc foarte tare si simt ca raman fara aer.Imediat obosesc daca fac efort, respir foarte greu.