Nu stiu ce am!!! se elimina o mucozitate din nas!

22-09-2006
cor_sentep_asuta
Nu este medic/terapeut
cor_sentep_asuta
De cand sunt mic, cam de pe la 7 ani mi se elimina o mucozitate din nas. Mai demult era de o culoare verzuie, maronie, acuma insa este de culoarea salivei, chiar parca ar fi saliva. Nu stiu ce sa zic, daca am vre-un fel de sinuzita sau ceva de genul, nu stiu, dar capul parca nu ma doare, febra nu am, si nici medicii la care am fost nu mi-au indicat sa fac radiografie ca sa vad ce am. Dar toate tratamentele pe care le-am urmat au fost ineficiente. Stiu ca mierea de albine ajuta la bolile nazale, am incercat si nu a mers. Am facut tratament destul de indelungat.
Stiti, am ajuns la o varsta frumoasa, 20 de ani si este neplacut pentru mine sa port servetelele la mine. Asa ca va rog mult cine s-a mai confruntat cu asa ceva sau poate citeste vre-un medic mesajul meu va rog mult dati-mi un sfat, poate sunt medicamente mai noi pentru asa ceva. Da, si am o intrebare, sa fie oare vre-o disfunctie a glandei parotide? Astept raspuns aici pe forum, dar puteti sa-mi trimiteti si un mesaj - Va multumesc anticipat!!
2 comentarii
0
09-10-2006, ora 00:00
lavy1980
Nu este medic/terapeut
lavy1980
Ai fost la um medic ORL? Rinita nu ai?
Oricum, poti incerca un tratament care in general da rezultate. In fiecare dimineata dizolvi o lingurita de sare marina intr-un paharel de apa calduta. Iti torni in palma si inspiri apa, mai intai pe o nara, apoi pe cealalta. Apa va curge inapoi pe gura. De asemenea incearca sa mananci zilnic cate o lingurita de propolis.
0
01-03-2007, ora 00:00
emyvaly
Nu este medic/terapeut
emyvaly