Meniul zilnic

14-12-2011
nexgen
Nu este medic/terapeut
nexgen
As vrea sa cer parearea unui cunoscator cu privire la programul meu de alimentatie care mi l-am intocmit dea lungul timpului.
MIC DEJUN:
- Iaurt(aprox 250gr) cu 1/2 feli de paine + ceva fructe (portocale sau mere in general)

PRANZ:
- Peste (macrou) prajit, cu orez sau cartofi prajiti + 2 oua fierte

CINA:
-Mazare verde sau Paste fainoase

Eu sunt student, deci nu am prea mult timp liber pentru gatit, asa ca dealungul timpului mi-am stabilit un meniu zilnic care mi sa parut cel mai ok din mai multe puncte de vedere (al timpului, financiar si nutritiv)
Fac exercitii fizice zilnic si as vrea sa capat ceva masa musculara, de aceea mi-am si ales aceste mancaruri destul de bogate in proteine.
Mai exact, as vrea sa stiu daca e bine buna ordinea mancarurilor, sau daca ar mai fi ceva de adaugat/scos din acea list.
3 comentarii
0
14-12-2011, ora 16:44
maria 123
Nu este medic/terapeut
maria 123
te citez:"programul meu de alimentatie care mi l-am intocmit de-a lungul timpului.".
intrebare:
- pai, supa si ciorba..unde-i????????????????
- NU mananci NICIODATA ????

...ma rog.

FARA CUVINTE..si referitor la ALTE..mancaruri..?!?
Sanatate,
0
14-12-2011, ora 17:15
nexgen
Nu este medic/terapeut
nexgen
te citez: "Fara cuvinte..."
0
07-01-2012, ora 23:40
the_eye
Nu este medic/terapeut
the_eye
@nexgen