MPV crescut, diaree, lipsa poftei de mancare, irascibila/nervoasa

11-04-2009
runschi
Nu este medic/terapeut
runschi
Doamnelor/Domnilor Doctori
Este vorba despre mama mea care nu a vrut sa mearga la medic de ani si ani de zile, in sfarsit, am reusit sa o conving sa faca doar niste analize, sunt f. suparata, va rog sa ma ajutati cu ceva sugestii si explicatii
sex feminin, varsta 72, diaree, greata, lipsa poftei de mancare, a slabit f mult, disconfort, f. irascibila/nervoasa
rezultate :
MPV Volum trombocitar mediu 14, 5
VSH 54
Fibrinogen 424, 3
Magneziu seric 1, 3
Sideremie 41
Uree serica 64
Proteina C recreativa CPR 16

Celelalte rezultate sunt in limite
Astept si probele hepatice

Am citit pe forum, va rog poate un sfat imi puteti acorda. Va multumesc. Cristina
6 comentarii
0
04-05-2009, ora 18:01
Terapeut Niculae Nicuşor
Medicina naturista, complementara, alternativa
Terapeut Niculae Nicuşor
Buna ziua! Nu sunt medic, dar va dau niste sfaturi/informatii pentru ca vad ca nu si-a dat nimeni silinta sa va ajute.

Mama dvs. are probleme serioase de sanatate (asta daca analizele sunt corect realizate), trebuie sa mergeti cu dansa cat puteti de repede la un medic internist.
Concentratia de fier este foarte mica, denotand o carenta foarte mare, o avitaminoza C etc.
VSH-ul (viteza de sedimentare a hematiilor) este foarte mare, valoarea maxima superioara fiind de maxim 20 mm dupa 1 ora. Cresterea patologica este intalnita in procese inflamatorii, infectioase etc..
Fibrinogenul, si el este foarte marit, depasind cu mult valoarea maxima. Acesta creste in cadrul unor procese inflamatorii, infectioase, infarcte etc.
Si celelalte valori sunt anormale, tocmai din acest motiv va rog sa consultati un medic care pe baza analizelor si a consultatiei, sa-i poata realiza mamei dvs. o schema terapeutica in functie de diagnostic. Trebuie sa urmati indeaproape posologia.
0
04-05-2009, ora 23:52
runschi
Nu este medic/terapeut
runschi
ce sa fac?