menstruatie dupa chiuretaj

06-08-2009
RALUCA MIHAELA
Nu este medic/terapeut
RALUCA MIHAELA
Buna ziua., Ma numesc Craciun Raluca am 22 ani si acum o saptamana am facut un chiuretaj la spital.vroiam sa va intreb daca este normal sa-mi curga sange si dupa o saptamana, in situatia in care iau si anticonceptionale din prima zi de chiuretaj...va multumesc anticipat..
3 comentarii
0
07-08-2009, ora 15:12
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Buna ziua,
Cine v-a spus ca anticonceptionalele sunt medicamente cu care se opresc hemoragiile ?
0
07-08-2009, ora 16:17
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
Sangararea este la fel de abundenta ca-n prima zi? Este normal sa ai sangerare prelungita, mai ales daca folosesti contraceptive pentru prima data. Sa nu intrerupi pilulele, suna-ti medicul de familie si intreaba-l daca poti face 1-2 fiole de Etamsilat intramuscular [ asta doar daca sangerarea este abundenta ]. Sau poti merge in triaj la ginecologie si-ti vor face cei de acolo.Daca sangerezi doar putin, nu-i nimic, ai rabdare caci se va opri.
0
12-11-2009, ora 21:47
NewGenerationRaluca
Nu este medic/terapeut
NewGenerationRaluca
am facut un chiuretaj acum 2 saptamani (prin aspiratie).Dupa o saptamana am fost la control pentru ca inca sangeram..mi s-a spus sa revin dupa o saptamana sa vedem daca se opreste sangerarea pentru ca am luat contraceptive inca din prima zi.. in aceste 2 saptamana m-a durut in jur de 2 zile burta si am eliminat cateva cheaguri mici.. credeti ca voi mai face inca un chiuretaj? va multumesc mult..
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
23-06-2022, ora 19:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
CHirurgi și Clinici de chirurgie
Medici-Chirurgi.ro - caută un chirurg sau recomandă unul